Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: foton
Läst 2937 ggr
[LilyOfTheValley]
0

Vad ser ni i flaskan? bild 3

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer bild nr 3 (zoomad)

Läs förklaringen i "Vad ser ni i flaskan" först innan ni tittar på bilden!

Moonwing
0

Ser en en bit av ett kvinno-ansikte med markerade drag, sett lite ifrån vä sida av ansiktet..öv.th ..på övre delen av flaskan..

…nedersta delen ser ut som ett ofött barn i en livmoder, som har ett något tilltryckt ansikte..märklig bild..Förvånad

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

TjockOveiBurtrask
0

samma flaska som morsan hade kaffegoken i

miniz
0

jag ser som ett ansikte och en baby

Devitaljuset
0

jag ser som en kille som håller i ett barn eller två

Moonwing
0

..tog mig friheten att ljusa upp bilden- är alltså ändrad (jämför med original)..en underbar bild, undrar om den med vanlig teknink går att tolka annorlunda, jättefin bild!Flört

..här ser man ett spädbarnshuvud längst ner!

"Inom en människa av ljus, finns det ljus...När hon inte lyser, råder mörker."             (Evangelium enligt Thomas, 24)

/ Wingen

Moonwing
0

..här är dragen markerade (lite slavrvigt-..men förtydligar formen jag ser)

..skulle jag arrangerat bilden..skulle det varit mycket tidskrävande - tror knappt detta lockar en yrkesfotograf ens..(om man nu är lagd åt det hållet) Flört

/ Wingen

piotrr
0

Himlen.

/ Per

Sajtvärd för Skepticism

Jimmy-G
0

Jag ser en knöglig flaska, i vilken ljus reflekteras. Ser även "himlen" speglas i den, som piotrr.

radio
0

Tittade utan att se något, tittade bort och ser då flaskan i ögonvrån, med ett kvinnoansikte som ser ut att ha en kattnos.

(såg detta innan jag tittde eller såg bilden med förtydligande)

--------------------------------------------
Medarbetare på skepticism
http://skepticism.ifokus.se/

Denna kommentar har tagits bort.