Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: upplevelser
Läst 2555 ggr
Heven
0

Vad ska jag tro....

Hej alla..

Har som så många andra kommit dit i livet då man känner..ok nu är jag redo.

Jag har inte känt att jag velat öppna upp för jag har inte varit redo, och inte heller riktigt trott på eller litat på mig själv att jag har det i mig. Är inte säker ännu..eller är jag det??

Jag satt i helgen och försökte läsa en bok..men något störde mig..som om jag inte fick läsa i lugn och ro. Jag lägger ifrån mig boken och tänker, ok är det någon som vill något så ska jag försöka.

Jag slappnar av och ger mig hän, jag försöker med någon som stått mig nära.

Jag hamnar som i en virvelvind, det är rött och känns varmt, åker som i en tunner…tunnel tunnel tänker jag..ska det betyda något för mig??ett ansite försöker sig fram men väldigt otydligt. Det är min bror jag försöker ta kontakt med.

Etersom detta är ett test från min sida så vill jag att han övertygar mig att jag har det in mig. Men vi åker i denna tunnel och jag lyssnar och känner, jag öppnar mina ögon och tänker, hm jaha jo lite kanske jag såg, färger värme ett svagt ansikte och en tunnel. Men vad betyder det, jag hade förväntat mig något mer för att bli övertygad. Sen tittar jag ner på mitt lår, på insidan av låret har jag fått, stort som två händer, som ett "rut" mönster, rödflammigt och småvarmt. Det finns kvar i 5-10 minuter sen är det bort.

Fick jag det jag sökte…ska jag vara övertygad och lita på mig sjläv och nu gå vidare??

Antar att jag vet svaret själv…

[mia-38]
0

Hej…

Tycker du ska lita på dej själv och lita på vad du såg.

Jag är själv inte så långt gången i det mediala så jag kan inte ge dej bra råd. Men jag hoppas någon annan här inne kan det.

Kram till dej.