Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 3034 ggr
Mads
0

Mannen i fåtöljen

Häromkvällen kunde jag se i ögonvrån att det satt en man i min fåtölj i vardagsrummet. Lång & smal man. Jag såg honom ett par gånger under kvällen men tänkte inte mer på det. När jag och sonen sen sitter och äter frukost i köket morgonen därpå ser jag honom igen. Då vänder sig sonen om och tittar på fåtöljen flera gånger. Där jag sitter kan jag se den utan att vända mig om så han gjorde inte det för att han såg mig göra det så att säga.

Någon som kan känna av vem han är ? Jag har en liten känsla men vet inte riktigt.

Kram på er

Amor Vincit Omnia

Hellas
0

Det mest troliga är att mannen "tillhör" dig och dina närmaste.Glad.
Frågade du inte vad han ville eller han kanske inte var medveten om att du såg honom Cool

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Mads
0

# 1 Det är min känsla också att han är någon i familjen. Nej, jag frågade inte men det kändes inte obehagligt utan mer som att någon var här och tittade till oss Glad

Amor Vincit Omnia

Zynell
0

Det har jag också varit med om! Skrattande

När min mamma köpte sitt nuvarande torp (som är ett torp från 1700-talet) såg jag en man som satt på en fåtölj (eller gungstol kanske det var, minns inte riktigt). Det var när jag kom på besök för första gången till torpet. Jag gick omkring och tog mig en titt. Han satt bara på fåtöljen och iakttog mig.

Jag tror inte han tillhör min familj på något sätt. Det kändes mer som att han var en tidigare ägare som tog sig en titt på de nya ägarna. Skrattande

Marina2
0

0# För mig så känns det som att han hör till din mors sida,en morbror? Medans jag skriver detta så kände jag också in ryggvärk i ländryggen.

Vet inte om detta kan vara dig till någon hjälp, men jag skriver för att känslan var så stark.

Försök själv att känn in och känn av.

Berätta gärna mer sen.

Jane-Lyzell
0

Helt klart någon som bryr sig om er och vill att du ska märka honom:-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Denna kommentar har tagits bort.
Mads
0

# 3 Vad spännande. Nej alla man ser och känner av är man ju inte besläktad med helt klart. Jag brukar få med mig en del energier hem som jag av någon anledning lyckas plocka upp på vägen Glad

# 4 Är det mors sida kan det vara min gammelmorfar. Vet ej om han hade ont i ländryggen, dock har jag det. Kan nog känna att det antingen var han eller min farfar.

# 5 Ja, jag kände just att det var någon vänlig själ som ville kika till oss så att allt är bra Glad

Amor Vincit Omnia