Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 3363 ggr
Annisangel
0

Upplevelse!

Förut har jag alltid tyckt begravningar bara har varit tragiska, men inte nu… Nu har jag vid två tillfällen i följd fått se människan i fråga, frisk och härligt sprudlande glad välkomna oss till den sista stunden i denna världen när de får ta farväl…

Först var det min far som fick sina vingar och seglade under kyrktaket innan taket öppnades och han for iväg i en väg av ljus.

Nu senast var det min underbara vän som inte blev mer än 36 år… Hon var så vänlig, så lugn och härligt glad och välkomnade oss först i kyrkan där hennes kista stod: Titta vad många blommor jag fått, har ni sett!!

Själva akten var så gripande och mäktig och hon fick sina vingar och grät för hon hade alltid velat vara just en ängel. Hon lämnade oss med orden: Sörj mig inte, leta efter mig istället i solen, träden, blommorna, regnet och vattnets lek. Jag finns nu överallt så det finns inte någon mening att sörja längre… Jag mår så bra nu!!

----------------------------------------------------

Begravningar är inte längre jobbiga för mig. Jag är så tacksam för detta!

Jag är nu inte heller rädd för döden, den kommer när den kommer och jag vet att livet fortsätter efter detta…

Ville bara dela med mig!

Kram på er alla!!Kyss

Många Goa Kramar

Annisangel

simonela
0

Åh så vackert!

Härligt för din skull att du får se dem så glada och lyckliga.

Kram på dig!

Annisangel
0

Tusen tack för kommentaren simonela!! Ja, det är väldigt underbart att uppleva…!

KramisSkrattande

Många Goa Kramar

Annisangel

Choklad
0

Härligt att få läsa!Glad

U R us

[mossquinnan]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gråter Va fint Annie..fick en liten tår i ögat..

kram på dig och tack:-)/sus

chik
0

Annie. Vad vackert du formulerar orden.O vilka fina upplevelser.

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Meinfinity]
0

Såg det nästan framför mig!

Jätte fint.Kyss

Marina2
0

Tack för att du delar med dig.

Kram/Marina

Annisangel
0

Tusen tack alla för kommentarerna!

Kan tala om också att min avlidna väninna höll ett långt tal till sin mor vid begravningen som jag skrev ner och ska ge till henne vid tillfälle!

Hennes syster talade också och hon hade gråten i halsen och stakade sig mellan varven på orden. Lotta stod brevid henne, strök henne över håret och mumlade: Lilla syster min, jag kommer finnas hos dig fortfarande…

Kändes som att jag vill springa på begravningar för att få denna mäktiga upplevelse igen! Då börjar jag väl bli lite knäpp va´?!Tungan ute *fniss*

Kramis på er!

Många Goa Kramar

Annisangel

Jane-Lyzell
0

Härlig läsning tack för du delar med digSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Choklad
0

# 8 Nej du är inte alls knäpp..för vi dör ju inte, vi blir ju de vi egentlgen är när vi går över…om vi vill. Tror jag.

U R us

Annisangel
0

#9 Tack för att du läste!!!Skrattande

#10 Det låter som en logisk tanke faktiskt…. TackKyss

Många Goa Kramar

Annisangel