Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: barnungdomar
Läst 3023 ggr
sanlin
0

Måste få dela med mig

Jag känner att jag vill dela med mig av en av mina upplevelser eller vad man kan kalla det. Det är så att vid 18 års ålder efter ett antal missfall och misedabortion så sa min läkare att mina chanser för att få ett barn var väldigt små jag hade lätt att bli gravid med det skulle antagligen sluta med missfall. så det tog flera år för mig att ta det till mig som läkaren hade sagt. Men vid 21års ålder blev jag arg på Gud/universum för jag tyckte att det var min och min sambos tur att få barn ( har haft samma man sen 16års ålder så alla misfall har vi fått tillsammans ) jag blev arg skällde på Gud sa att jag tycker faktiskt att det är vår tur jag har aldrig och skulle aldrig svika min tro på Gud, Samma månad blev jag gravid med min äldsta dotter som nu fyller fem år =) Det är klart att det finns massor med anledningar/förklaringar till att det blev så men i mitt hjärta så är jag säker på att min bön blev hörd =) Och nu har vi tre små barn här hemma

Kramar Sandra

Mads
0

# 0 Vilken härlig historia, tack för att du delar med dig !

Kram

Amor Vincit Omnia

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Jane-Lyzell
0

Härligt Sandra

Har du hållt ditt löfte nu då?Skrattande

kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

chik
0

Fint…Allt tar sin tid..O nu var det din tur….Grattis…

O tack för att jag fick läsa…

Lena.P är jag i verkliga livet.

sanlin
0

Tack alla =)

Jane-Lyzell- Vad är det för löfte du menar? är det att jag inte kommer att svika min tro på Gud? Nej jag kan inte svika min tro på Gud och livet så jag tror och hoppas att jag håller det löftet =)

Kramar

Jane-Lyzell
0

6 japp det var det jag menade - vad braSkrattande

Kram Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"