Om man ser ansikten?
Hej, Någon som vet vad det betyder om man ser okända ansikten eller saker när man mediterar eller är på väg att somna? Kan det vara andliga guider och små goda råd/ledtrådar till mig?
Tacksam för svar!
*värme energi*

Har undrat över det jag också 

Det är vanligt att man ser många olika ansikten när man är på väg att öppna upp för kontakt med andra sidan. Ni kanske båda har börjat intressera er? När man mediterar och/eller är nära att somna så är man avslappnad och då mer mottaglig, det är väldigt vanligt att det är i dom stunderna som andevärlden tar kontakt.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Har blivit mer och mer intresserad, och det är mycket nytt som händer som man inte förstår än. Det tar sin tid

#3 Ja det tar tid och det är spännande med allt man får uppleva 
Elisabeth
Vad roligt 
Jag har alltid varit intresserad, men inte "gått" vidare, nu har jag varit på seanser och sittningar och healing, jätte intressant och spännande.
Har varit en tjej som känner på mig väldigt mycket och har haft väldigt många "deja vy"
Nu äntligen har jag börjat ta tag i det och det är bara positivt!
Tack för klokt svar Elisbeth!
Och Tessyy, vi fortsätter väl vår "andliga" resa!
**Värme energi**

Såklart vi gör! lycka till med din resa!
Ska på min första medial kurs snart
Jag har inte tagit "tag" i det som funnits i mej. Nu är jag lite äldre och klokare
Så nu går det bättre.

Önskar er båda all lycka på er resa! Spännande och roligt blir det 
Kramar!
Elisabeth
Jag hade också en period då jag såg ansikten under Meditation och precis när jag höll på att somna. Tyvärr så har jag inte en aning om vad det är. Ibland så såg jag bara ögon också. Men jag tror som Elisabeth, att det är något man upplever när man håller på att öppna upp.
#0 från mitt hjärta så hoppas jag att du får dina svar som du söker
kram från mig /Sus
Oj! Sådant här händer ju mig också!
För mig räcker det oftast att bara stänga ögonen och ligga avslappnad för att jag ska se något ansikte. Jag behöver alltså inte vara i ett meditativt tillstånd. Jag har dock inte tänkt något mer över vad det kan betyda. Det har liksom alltid varit så … så jag har nog tagit det för "att det ska vara så"… typ.
Jag känner igen detta så väl och det tog ett tag att lära sig hur man ska få dem att ställa sig i kö
!
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Alltså, är det verkligen på riktigt? Dessa ansikten? Jag har alltid trott att det bara var något min hjärna skapade efter en lång dag.
Spännande! 
instämmer. jag har också sett dessa ansikten, men det trodde jag alla gjorde… 
#12 Precis! Så trodde jag också, att alla ser dem.
Fast jag måste medge att jag har reagerat både positivt och negativt när ansiktena dök upp. De jag har upplevt som läskiga skakade jag snabbt av mig. Och sedan inte tänkt något närmare om saken.
Visst kan det vara fantasier, hjärnspöken, det är viktigt att man alltid är medveten om det, men det kan även vara annat och det är egentligen det som blir det tunga jobbet….lära sig vad som är vad och om man bara ser fantasier eller om det även kan finnas en och annan besökare bland fantasiansiktena.
Jag tror att alla ser detta men kanske inte observerar eller tänker på att det kan finnas en och annan andevän bland alla ansikten.
//Hellas
Håller med Helena här ,det viktiga för dig är att lära dig förstå varför de är där
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Oj, vad många svar.. Jag som trodde det var "sällsynt" eller ens fantasi som spelade mig ett spratt!
Kul att så många vet vad jag menade, har också haft en återkommande otäck man som dök upp många nätter… Påminde om djävulen! Han dök senare upp i en väldigt verklig dröm, där jag försökte väcka mig själv, genom att sätta mig upp vilket inte gick och jag nöp mig i armen. Sedan såg jag allt som hände ovanifrån… Jätte konstigt! Jag blev attackerad av denne man i drömmen, det slutade med att jag slog tillbaka och sedan dess har han aldrig återkommit. Gick igenom en jobbig tid i livet just då, så jag tror att det hade med det att göra. Otäckt … men lärorikt, har inte drömt såna hemska mardrömmar mer.
Är det någon som också sett "drömmen" ovanifrån, utanför kroppen så att säga?
Godnatt alla!
*värme energi*
#17 Jag skulle nog gissa på att mannen som tillhörde mardrömmen var en fantasifigur, men de blir inte mindre verklighetstrogna för det om man nu kan kalla ett djävulsliknande ansikte för verklighetstroget förstås 
.
På din fråga om att se sig själv utanför kroppen så kan jag bara svara att jag själv aldrig har upplevt UKU.
Däremot så brukar jag ofta vara vakensovande, dvs. jag drömmer liksom i vaket tillstånd fast jag sover och kan styra drömmarna precis som jag vill och även backa tillbaka om jag vill ändra på någon detalj.
Ofta blir dessa drömmar som en serie med avsnitt så att det finns en forstättning nästa gång det är dags att vakensova.
//Hellas
#17 Jag ser också ibland ansiktet som jag upplever lite läskiga, som att man hade att göra med demoner, fast vad vet jag. 
Jag har haft en dröm där jag lämnat kroppen, fast bara halva. Drömde den när jag fortfarande bodde hemma i tonåren.
Den handlade om att jag ligger i sängen i mitt rum. Plötsligt dyker en man upp i rummet. Han sträcker förtvivlat ut sin hand mot mig men når mig inte. Jag ser mig själv sätta mig upp, som om min själ satte sig upp först. Jag sträcker ut handen mot honom och försöker nå honom medan min kropp också sätter sig upp. Själen återvänder in i kroppen igen. Jag minns också något slags ljus men inte mycket mer än så.
Åh vad spännande!
Ja drömmar är också fascinerande.
Allt som inte går att ta på!
*värme energi*