Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketthealing
Läst 2156 ggr
monica84
0

hej

måste passa på o fråga om ngn vet vad de kan vara för fel på mig…

Jag har sedan 4 år haft ont i min rygg… det är ingen vanlig smärta..

Utan de är smärta som gör att jag knappt kan gå eller sova eller göra ngt…När smärtan kommer så känns de precis som om ngn skulle stå med en stor slägga o bara slå mig hårt i ryggen och jag har inbland trillat ihop pga det…

ngn som hört eller vet ngt liknade…

Ingen läkare har än lyckats hjälpa mig och det ändå dem gör är att skriva ut tramadol till mig som inte ens hjälper längre…

Vet inte vad jag ska ta mig till längre när smärtan kommer för de hindrar ju mig från att leka med mina barn o kunna leva ett normalt liv…

Mads
0

Jag tror nog ändå att det är någon sjukvårdskunnig eller på alternativ medicin som ska hjälpa dig vad gäller din rygg och smärta. Det är ju ett fysiskt fenomen och inte något övernaturligt.

Hoppas du hittar någon som kan hjälpa dig.

Kram Madde

Amor Vincit Omnia

monica84
0

det skulle inte hamna på övernaturligt så hur de ändå gjorde de förstår jag inte…

hmm….

kram Monica

Mads
0

# 2 Sånt som händer ibland, ska vi ta bort tråden ?Glad

Kram

Amor Vincit Omnia

monica84
0

ja men går de inte att flytta den  till övrigt eller frågor eller så???

kram

[Mastre]
0

Det finns en sajt som heter Healing i Fokus och en som heter Alt behandlingar i Fokus. Där kan du kanske få mer hjälp. Mycket kunnigt och engagerat folk på båda ställena. Glad

piotrr
0

Finns det någon Medicin.ifokus.se?

/ Per

Sajtvärd för Skepticism

monica84
0

går de att flytta den dit då…

Anna-Helga
0

Jag tycker det låter som diskbråck, men det kan man ju se med skiktröntgen…

monica84
0

jo men läkaren sa att jag inte hade de för han tyckte inte de… har gjort magnetröntgen o dem vill inte göra skicktröntgen på mig som jag ville för de skulle inte visa ngt mer än magnetröntgen visade sa dem men jag vet att de är fel då min farmor gjorde magnetröntgen o mådde dåligt o efter 6 månader så lyssnade läkaren på henne o gjorde skicktröntgen o då fann dem en stor tumör i hjärnan på henne… de kunde dem inte se på magnetröntgen… min farmor gick tyvär bort lite efter julas men hade dem upptäckt de tidigare så hade dem kanske kunnat bromsa den snabbare o hon hade kanske haft en chans att leva lite längre…

:(

tror dock inte jag har cancer eller så men bara på detta så blir man ju orolig för vad dem kanske missar…

Mads
0

#9 MR & skiktröntgen är väl samma sak ? Kanske CT du har gjort då. Känner du att du inte litar på läkarens utlåtande är mitt råd att du då söker dig till en annan läkare för ett andra utlåtande.

Amor Vincit Omnia

Anna-Helga
0

Mna har rätt att få ett både andra och tredje utlåtande har jag för mig om man inte är nöjd med sin läkares bedömning… :)

Mads
0

# 11 Ja, precis. Och funkar inte det tillfredställande kan man boka tid hos privatläkare.

Amor Vincit Omnia

Anna-Helga
0

Japp man måste vara frisk och pigg och orka för att vara sjuk! Rynkar på näsan