Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 4756 ggr
[dagdrommarn]
0

Kuslig bild!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag la up denna bilden i spökbilder i fokus men jag tänkte dela med den här också=)

Kom precis hem från landet och på ett av mina semesterfoton har det fastnat ngt lite kuslig men kul=)

[dagdrommarn]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Zoomar in "pricken" som lyser starkast

Jimmy-G
0

Den här är tagen på natten/kvällen eller hur? Det finns ju en risk att det bara är en stor stjärna som blivit lite suddig p.g.a din kamera måste ta in mer ljus för nattporträtt.

Men ja, den var lite kuslig med träden och så.

[dagdrommarn]
0

Maybe maybe=) ser ut som en glad mångubbe haha

[GunillaR]
0

Det du ringat in ser ut som en orb. Det finns till och med en aura runt den och man ser ett ansikte. Och visst ser det ut som en glad mångubbe Glad

Horn
0

Förmodligen damm, regndroppar, insekt eller liknande. "Orber" har oftast en fullt naturlig förklaring.
Att man sedan "ser" en gubbe beror på att vi människor är programmerade att se ansikten i allt. Ligger djupt rotat i evolutionen.

[Myy2000]
0

Jag tycker nog att det ser ut som om du har en smutsig lins. Titta på övriga kort som du fotat senare om de också har fläckar.

Har gått på den niten själv tidigare.Flört

Kram!

piotrr
0

Smutsig lins och en blå/grön-död pixel i CCDn.

/ Per

Sajtvärd för Skepticism

Tuxita
0

Vilken rolig bild!

Orber är dock oftast damm-partiklar som du säkert visste , men det är kul att drömma lite ;)

Bappho
0

Även fukt i luften ger Orber om man använder sig av blixt. Bara att pröva en fuktig kväll när det börjat skymma :)

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

[dagdrommarn]
0

Alltså jag har inte påstått att det är ngt övernaturligt, tyckte bara det var kul att det var ett ansikte..kanske ngn hade nyst på kameran innan, i dont know..glad snorgubbe kanske?=)

Jimmy-G
0

Haha, eew. Obestämd