Tyda min dröm..
Hej.
Jag har drömt flera dagar i rad nu att jag ska få åka tillbaka till min gamla praktikplats som jag var på för 2 år sen. I drömmen så ropar folk som jag känner igen därifrån på mig och säger att det är roligt att se mig..
På den praktikplatsen ser jag också hästar från ett stall jag hade min häst på för länge sen, (alla döda nu) ..
Varför drömmer jag dethär, det tar hårt på mig när jag väl vaknar att se om allt igen…
Kan det vara så att det var ett ställe som fick dig att känna dig duktig och betydelsefull? Kanske är du just nu i en situation där du behöver få den typen av bekräftelse igen.

Låter som att du längtar tillbaka dit. Och att du saknar dina kamrater där.
DA
DA

Ibland då man drömmar om något som varit en tid tillbaka så kan det betyda att det var något just den tiden som är av betydelse idag för dig. Det behöver inte vara arbetsplatsen och/eller personerna, det kan handla om annat. Tänk tillbaka på om något speciellt hände för två år sen, kan det ha varit någon valsituation du stod inför t.e.x? Kanske du har en liknande situation nu och har svårt att välja väg.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tack alla ni. Var intressant.
Köpte en häst därifrån när jag slutade där, och henne kanske jag måste göra mig av med, vet inte om det kan spela någon roll..