Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 4142 ggr
karja
0

Vad betyder handtecknet?

För ett par dagar sedan följde jag med barnen ner i Varbergs fästnings fängelsehålor. (Dumt? Ja jag vet!)De hade konstutställning där som de ville se. Jag kom på mig själv att slicka mig runt läpparna och bli otroligt torr i halsen .Inte så konstigt då jag kan tänka mig hur fängslade behandlades .På vissa ställen var energierna väldigt påtagliga och nu till min fråga. Under hela vandringen gick jag med tummen på lillfinger och ring finger naglarna.Någon som vet vad det betyder?

sven-g
0

karja
0

Sven-g!Kan inte få upp vad skickade.Snälla försök igen.

EeWeeM
0

Det du beskriver påminner om en skyddsymbol  man kan göra med händerna  för att skydda sig mot sk "lägre energier" elller vid "fara"och som lärs ut av vissa schamaner som praktiserar en form av schamanism och arbetar med geometriska former bla.

Önskas länk till var dessa Tecken går att se på bild kan jag ev skicka en sådan för egen bedömning.

karja
0

Jätte gärna Ee WeeM! Det var så påtagligt och jag gick en bra stund efteråt,på det sättet, innan jag lyckades "stänga" ordentligt.

Nightnoon
0

Hej Katja!

Håller med #3.

Men det finns även andra tolkningar om man nu utgår från händer. Kom ihåg att det är du som ska gå på din känsla!

Dessa är från min erfarenher:

Tummen symboliserar din anfader..Om du är kvinna så kan det vara din far, farfar osv.

Lillfingret symboliserar din barndom, gågna händelser i unga år.

Skickar ett pm till dig senare;)

Kramar