Smärtfri förlossning.
Nu kommer jag med en ny dröm.
Den här gången tror jag att jag har förstått vad drömmen försöker säga mig, men ni får gärna rätta mig.
Jag befann mig i en byggnad som skulle föreställa ett sjukhus, men det ingav inte den känslan över huvud taget. Det var mer som en kontorsbyggnad.
Jag är gravid och ska föda. Jag blir visad till ett förråd/kontor av någon kvinna. Hon säger till mig att jag ska sätta mig på stolen som finns där. Det är en helt vanlig trästol med sittdynor och armstöd. Jag funderar en stund över varför jag inte placeras på en gynstol, men bryr mig inte efter en stund.
Jag har fortfarande kläder på mig när barnets huvud plötsligt sticker ut och jag känner lite på det innan barnet kommer ut utan några som helst problem. Smärtfritt är det också.
Det finns blod lite här och där, men inte i några större mängder. Bebisen är jätte fin och alldels blodig.
Ok, min tolkning är:
Något nytt kommer in i mitt liv, någon slags förändring. (tänker på förlossningen) Och blod ska tydligen representera liv. Vad kontorsbyggnad (som används som sjukhus) betyder vet jag dock inte.
Men jag tänker på att drömmen syftar på den lilla vovve som ska komma till oss idag, eller vad tror ni? 
Grattis till den smärtfria förlossningen och den lilla vovven! 
Din tolkning är säkert helt riktig! Och att allt kommer att gå bra, säger ju också drömmen…..
Lycka till!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Tack! He he … tänk om de små ploppade ut lika smärt och problemfritt som i drömmar.