Krig???
Vad är detta? Kan det vara det nya Världskriget som startar???
Atomkriget
Nu blir jag riktigt rädd…
Riktigt så rädd behöver du nog inte vara.. även om det naturligtvis är trist med det som sker i Nord Korea. Men nu är det nog bara ab som vill sälja lösnummer…
Tro det?
Blir ju rädd när sonen är i USA….
Ja, absolut. Att Nordkorea skulle klara av att anfalla USA, i USA är osannorlikt. Då är nog faran för nya terrordåd större..
*dubbelpost*
Kanske äntligen slut på denna världen!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Hej!
Har vi otur smäller det rejält jag vet hur dessa kommunistiska diktaturer fungerar, / Himlen
Jag vill ha hem min son från USA illa kvickt nu
…Vem vet vad de där länderna kan ta sej för????
Mia. Tror nog inte vi behöver måla fan på väggen.
Men den som lever får se…..
Jag för min del, känner att det är nog mycket skriveri för att skriva något…
Hoppas jag.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Det kan vara så chik..men ja blir orolig iallafall.
Men vore det risk för krig mellan dessa länder så hade nog USA försökt att skicka hem alla turister..
Om det smäller mia så smäller nog hela planeten så då spelar det ingen roll vart vi är, tyvärr! fast jag ser det som att vi kommer till en bättre existens!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Jag är beredd att hålla med Hermod. Det är nog tidningen som förstorar upp det hela något i syfte att sälja lösnummer. Situationen i nordkorea är naturligtivs obehaglig - men någon egentlig risk för krig tror jag inte finns i dagsläget.
Men jag förstår att du blir orolig om du har en son i USA.

Hej!
Om man ser det hela från Nordkoresa syn nu gör inte jag det, men gör man det så känner dom sig rejält hotade, dom räknar nu med hjälp från Kina och eventuellt Ryssland, jag tror och andra sidan inte att Medvedev stöder Nordkorea då han har fått igång ett internationellt samarbeta med USA, jag tror mer på kopplingen Nordkorea Kina, nåja vi får hoppas att den Nordkoreanska diktaturens företrädare tänker sig för ordentligt innan dom trycker igång ett krig för det får oerhörda konsekvenser för hela världssamfundet / Himlen PS Mia jag tror inte du behöver vara orolig för din som
Tror inte tidningarna skriver detta bara för att få sälja..Det tas även upp på nyheterna på tv.
Men det kanske inte är så farligt som det låter. Hoppas det iallafall.

Hej!
Såg nyss på Svt Rapport för någon minut sen läget är mycket allvarligt Nordkoreas president var i Tv han var mycket hård i tonen och drar sig inte för krig om landet känner sig hotat / Himlen
Jag såg det med himlen..BRRRR!!Han såg inte glad och medgörlig ut precis…:-(
Suck… När ska människor lära sig.
Visst är det läskigt att läsa om. Känns som att en urladdning är nära på vår jord. Hur, var, och när är ju svårt att veta.
Innan man hittar frid inom sig, så kommer krig att rasa även på utsidan. Sorgligt, men sant.
Tror Kim-Jong Il är medveten om att det enda han skulle uppn är att Nordkorea utplånas. Skulle tippa att det är ett spel för galleriet. Ett försök att visa sig "stark" inför sitt folk.