Något händer i min kropp
Dom senaste månaderna har jag fått en underlig känsla i kroppen.Fråga inte vad, för det kan jag inte förklara.Det känns som om min kropp vill något. Jag har också fått ett brinnande intresse för allt inom det övernaturliga som jag aldrig haft förut.Visst har jag alltid trott att det finns något bortom denna världen ,men jag har inte tänkt så mycket mer än så.Jag har mediterat dagligen i ca 3 veckor och dom senaste gångerna så upplever jag att jag blir yr efter en stund och att jag får en tryckande känsla över näsroten och ibland i vänster sida av huvudet.Gör jag något fel eller ska det vara så? Jag tillhör den lyckliga skara som sällan eller aldrig har ont i huvudet så därför tycker jag det är konstigt att man får det under Meditation, då man är helt avslappnad. Åtminstonde tror jag att jag är det.Oh! vad flummigt det låter. Men finns det någon själ där ute som har någon aning om varför, är jag tacksam för svar

För mig låter det som att dina guider jobbar med dig när du mediterar. De hjälper dig att öppna upp, då kan det göra ont på olika punkter. Inte undra på att de vill göra det nu när du har blivit intreserad :-) Nästa gång du känner det så var bara lugn och låt det vara en stund, du kan be dina guider om hjälp med att det inte ska värka också.
Lycka till!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag fick också huvudvärk när jag försökte meditera. Jag hade en period för ung två år sedan som jag var aktiv i sökande, hade en syster och bror som var svårt sjuka och försökte få hjälp ovanfrån. Jag fick som sagt huvudvärk, trodde jag gjorde helt fel för man skulle väl bli avslapnad o lätt när man mediterade. Så efter ett tag slutade jag. Har själv varit svårt sjuk det sista året, men är bättre nu och har börjat läsa böcker om andlighet igen. Får nog försöka mej på meditering på nytt nu när jag vet vad huvudvärken beror på.
Det var jag som mejlade fotot på flickan med orben i håret till dej Elisabeth, blev väldigt glad för ditt svar.

#2 Ok då vet jag vem du är
Ja det var ett fantastiskt foto!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus