Dödade alla tre.
Kan någon hjälpa mig med denna dröm? Kan bara inte släppa den.
Jag är inte med i drömmen, bara en åskådare genom en galen mans ögon.
Vid ett bord (på en reustaurang, tror jag) sitter tre unga kvinnor. De rör sig inte alls, pratar inte. De är helt enkelt helt stilla, som dockor, fast de är levande.
Den här galna mannen skrattar (som galningar gör i filmer typ) och hugger dem alla tre med en kniv i bröstet, men det kommer inget blod. Kvinnorna bara fortsätter sitta där, inga reaktioner alls.
Någon som har en aning vad detta kan betyda?
Usch låter som en otäck film! Hoppas du kan få hjälp att tolka, det finns ju många här som är duktiga på det!
Kram!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Tja, drömmen i sig var i särskilt otäck alls. Ingenting med den var läskigt. Jag bara tittade på genom den där mannens ögon utan att kunna påverka. 
Det som får mig att fundera är; något i dig reagerar inte mot smärta.
Du tar emot något som skadar dig, men det sker ingen reaktion, varken fysiskt eller psykiskt.
Jag antar att kniven träffar hjärtat på damerna? Kniven sticker och riktar in sig på dina känslor.
Någon roar sig på din beskostnad, är det du eller någon annan?
Vem sårar dig så djupt att du inte kan eller vill veta om det?
När man sitter vid ett bord så brukar man ju umgås, äta och prata och utbyta tankar och ev känslor, vad är du missar här i denna sammankomst?
Du tar emot, men bryr dig inte, du är helt känslokall (?)
Mannen skrattar, och den mannen är du själv, också, det är dina manliga energier, dvs de som ger, och de ger dig hugg på hugg..vill verkligen att du ska se, höra och känna dem, men det funkar inte…
skrattet…hånfullt eller hur låter det?
Tre är dina tre sinnen..ande, kropp och själ. De blir uppmärksammade genom knivhugg. Kniven gör dem illa, men ingen bryr sig..
Att hugga att sticka, har ju den effekten att det uppstår hål efter sticket, och att i dessa hål kan det komma in och ut något..
kanske det är så att du utetänger de logiska och givande energierna och att du därigenom blir känslokall? Jag undrar om någon har sårat dig och att du därför har blivit just känslokall?
Lite att fundera på 
U R us
Tack Choklad för din, alltid så givande, tolkning! 
jag glömde ju..att man dödar något kan vara att det gamla lämnar plats för något annat, eller något nytt…men skrattet blir jag inte klok på ..
(vassego, hoppas det blir någon liten tanke som kan väckas)
U R us
Jag håller med choklad i det mesta, men när man dödar någon, brukar det symbolisera någon sida man inte behöver längre. Eftersom det inte kommer blod av knivsticken, kan det symbolisera att det inte blir något nytt liv/energi.
Eller kanske att energin hålls inne? Blod kan ju stå för kraft, livskraften och den får hon behålla.
Annars kan man ju tolka det som att livskraften redan är uttömd av alla stick, men man ser ju inget blod, så då handlar det inte om just blod i detta fallet. Så tänker jag. 
U R us
Hm, så att döda betyder att något gammalt dör och lämnar plats för något nytt? Men att det inte rinner blod - att jag har svårt att släppa det gamla?
Chocklad: Skrattet var typ … föreställ dig en klassisk tjuv som flinar lömskt och skrattar: Muahaha. typ. 
# 8 jag får en iskall känsla i mig när jag tänker på skrattet..kan det vara så att du "dödar" med ett skratt? hmmm
Måste fundera mera..
U R us