Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 379 ggr
lightworker
0

Vad ser djuren

Var ute och gick på kvällen. Såg en tjej med en hund 50 meter bort. Hunden stannade och tittade på mig, den vägrade att gå, matte drog i kopplet flera gånger. Hunden satte sig på marken och bara tittade på mig. Jag kom närmare och då reste den sig och gick fram till mig och "gnällde" lite till.

Känner en tjej som har en schäfer, det blir så glad när jag kommer dit. Han ska hela tiden sitta brevid mig osv. Tjejen säger det är bara mig som han gör så här mot. När andra kommer så bara vänder han ryggen till dom. 

Kan hundar se människors aura eller vad gör det att djur tittar och dras till vissa människor??

Elisabeth-J
0

Det här händer mig också med både hundar och katter. ja djuren ser auran och framförallt så känner de av energierna mycket starkare än vad vi kan göra.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

EwaKristina
0

Hejsan!

Detta är nog inte så ovanligt.Hundar är ju otroligt sensitiva,och personligen drar jag till mig hundar som inte har det så bra.De vet att jag förstår…Och du kan aldrig någonsin lura ett djur vad gäller hur du är som person.De läser av oss direkt.Så var stolt att du får dessa upplevelser,för det visar att du har ett gott,ärligt hjärta.Har en nära vän,vars dröm är att bli djurkommunikatör,och att se djur tillsammans med henne,ger en riktiga rysningar,helt underbart att se.De bara kommer till henne med sån glädje och värme.Kram Ewa