Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 943 ggr
lightworker
0

Dimma

När jag tittar på människor så har jag börjat att se dimma runt dom. Är det deras anhöriga från andevärlden eller guider?? Hur ska man veta va det är??

Elisabeth-J
0

Det kan vara personens energifält du ser men det kan också vara antingen en guide eller andevärlden. Att få veta det kan du göra om du tonar in på energin och frågar vem det är. Då kanske du ser en bild, hör något eller känner vem/vad det är.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

lightworker
0

#1 Tack. Jag har börjat sett auran, det ljusa runt huvudet och axlar på människor. Så jag har haft lite aningar om det men som vanligt så litar man inte på det man får till sig. Mycket händer för mig nu.

Elisabeth-J
0

#1 Att ha tillit till allt man upplever är nog det jobbigaste vi får arbeta med för många gånger är det svårt men med mycket träning så litar man mer och mer.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

EwaKristina
0

Jag har ju nyss varit i England på Mediumkurs och där togs detta med energifältet runt oss upp ganska mycket.Det jag fick veta där var att vi inte alltid ska tro på att Andevärlden finns vid vår sida,när vi tycker att vi ser dom där.I vårt Aurafält finns alla minnen från vårt liv och i detta fält kan du då oxå se minnen från personer som stått den människan nära.Man ser alltså personen,men det behöver absolut inte betyda att Andevärlden står där.Det är detta de kallar Cold Reading,i detta Aurafält kan du med mycket träning berätta de mesta om en persons liv,årtal,vilken ålder saker och ting hänt,helt plötsligt se personer som funnits i dennes liv o.s.v.Hoppas att jag kunnat förklara så ni förstår,så tycker ni att ni ser en person vid någons sida så kan det vara minnen………Det gäller att känna/se skillnaden,vilket kan i början vara mycket svårt.Kram Ewa