Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 2064 ggr
Ashtar
0

Liv?

Av ren nyfikenhet undrar jag vad folk tror om liv på andra planter!?

Tror ni att det finns massvis med andra s.k världar med liv, eller tror ni att vi är dom enda? Skulle bara vara kul att se vad folk tänker!

(Själv tycker jag att det med stor sannolikhet borde finnas andra planeter med liv, med tanke på hur enormt universum är, bara i våran galax finns miljontals solstystem!)

:)

[mia-38]
0

Jag tror det finns andra planeter med liv. Kanske inte så som vi som människor…utan mer kanske som andra individer som insekter, plankton och andra organismer.
Men liv finns det…Hoppas jag på iallafall..Skrattande.

Anna-Helga
0

Klart vi inte är ensamma! Tungan ute

[mia-38]
0

Jag tror med på att det kan finnas en galax med sk utomjordingar.
Har hört att de ser ut som oss och finns ibland oss.

[mia-38]
0

Kolla detta: UFO över Kina?

*Hämtat från Aftonbladets hemsida.*

Anna-Helga
0

#3 Tänker du på Plejaderna? Glad

[mia-38]
0

#5 Vet inte vad det heter..

Anna-Helga
0

#6 Här finns en artikel på Utomjordiskt iFokus om just Plejaderna! Glad Om Plejaderna

[mia-38]
0

Tack AH. Skrattande
Vad häftigt…orkade dock inte läsa i genom det engelska…

[JohnHoudi]
0

Det där är en raketuppskjutning. Man ser tydligt ljudvågen när den går över till överljudshastighet i slutet av första klippet.

[mia-38]
0

#9 Men UFOS kör väl med sånt….? När de sätter fart så blir det väl också ljudvågor pga deras överljudshastighet?

Evelinis
0

Eftersom UFO'n är just unidentified så är det svårt att veta exakt vad de kör med - eller om det överhuvudtaget rör sig om någonting utomjordiskt och inte bara en helt vanlig raket.

Glad

[mia-38]
0

Ja man kan aldrig veta säkert,,,:-)

Jane-Lyzell
0

Klart det fins fler världar med existenser likt ossSkrattande men även andra livsformer och existensformer!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[JohnHoudi]
0

Men UFOS kör väl med sånt….? När de sätter fart så blir det väl också ljudvågor pga deras överljudshastighet?

Vet inte. Ingen har sett eller bevisat UFOs existens, så ingen vet.
I det här fallet är det klartgjort att det var en reaketuppskjutning.

När det gäller liv på andra planeter är det absolut inte omöjligt. Universum är så enormt stor och antalet stjärnor är enorma. Bara vår pyttegalax Vinterfatan innehåller över 100 miljarder stjärnor.

Ta alla sandkorn i Sahara och andra stränder på vår jord så är det väl ungefär lika många stjärnor som finns i universum. Absolut ingen omöjlighet att det snurrar en exoplanet med liv runt någon av dessa.