Vad betyder det?
Om en människa har sagt att h*n har sett svarta figurer/skuggor över sin säng (mer än en gång) och även upplevt att någon gått fram till sängen, inte svarat på tilltal, sen gått därifrån - vad kan det betyda?
(Jag hade en tanke, men ville se vad ni anser om saken.)

Det är väl ungefär så det är hos mig ibland, jag känner att någon står vid sängen, och även finns under den (den är ganska hög), och jag får inte rätsida på vad den/de vill. De säger inget, de bara agerar, ganska hotullt ibland. Jag får ingen kontakt med dem och förstår inte varför de står där.
Jag "gjorde misstaget" att se The Others häromsistens, det var dumt. Där händer ju precis det, att någon rör sig i rummet hos barnen och drar undan gardinerna m.m. och till och med rör vid det ena barnet. Enda anledningen till att den scenen skrämde mig var för att det blev liiiiite för verkligt för mig, om vi säger så! 
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

Min uppfattnig är att personen bör vara uppmärksam nu med något som händer i personens liv.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Samma sak hände mig i mina tidiga tonår jag har alltid undrat över det .
Det var en mörk/svart gestalt med liksom en huva på huvudet jag kunde inte se något ansikte , han stod böjd över min säng och tittade ner på mig, men svarade inte på tilltal.
Men det har bara hänt mig den enda gången .Har ingen förklaring på det än i dag.

#3 Just detta med mannen i svart kåpa och huva som döljer ansikte/huvud,var jag själv med om för några år sedan.Vaknade på natten,kände en iskyla och vågade inte vända mig om,för att se vad som fanns bakom ryggen på mej.Somnar efter en stund,trots allt, och fick naturligtvis funderingar om vad detta kunde vara.Kontaktade ett mycket Duktigt Medium som direkt talade om för mig att det var min guide som kom till mig denna natt.Jag ifrågasatte denna kyla och i och med att energierna från våra guider är så enormt starka,när de kommer på detta viset så därav denna isande kyla.Denne man har jag inte heller senare varken sett eller känt av på detta sätt.Vet att det finns ett speciellt namn,för detta,men såklart kommer jag inte ihåg det nu…….Kram Ewa