Självhypnos!
Är helt såld på självhypnos!
Har varit inne på Erna Westlunds sida och köpt bl.a. Dämpa oro, bekymmer & stress till min flicka som har ångest och självskadebeteende och den är kraftfull om man lyssnar varje dag, nu är det äntligen semester och jag har tänkt att vi ska ligga varje kväll och lyssna till denna tillsammans så hon blir mer harmonisk.
Nu har jag hittat en ny skiva som heter: Öva Din Varseblivning. Känner lite nyfiken till denna men också rädsla att jag ska trigga igång något som jag inte klarar att hantera, givetvis kommer jag inte låta min flicka lyssna på denna utan det är för egen räkning.
Är det någon där som testat Öva Din Varseblivning eller hur vill ni råda mig att göra.
Tyvärr kan jag inte svara på din fråga men jag *puttar* upp tråden eftersom jag också är nyfiken

Tänkte skriva själv till Erna och fråga men skulle vilja höra er åsikt i detta forum!
temla..Vet inget om detta…Kan du inte skriva till manen.O sen delge oss?
Lena.P är jag i verkliga livet.
Man kan ju aldrig veta vad som ska hända innan man prövat. Det allra troligaste är att du långsamt börjar utvecklas och har gott om tid att vänja dig vid det som händer. Du kan ta reda på vad andra människor upplever, som redan har en stark varseblivning. Då kommer du antagligen att finna att det är fullt hanterbara saker.
Tänk på att man når bästa resultatet när man inte har några förväntningar. Bara gör övningen regelbundet och se vad som händer.
Mastre. Kloka ord…Som jag tar till mig…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Känns det positivt för dig så prova tycker jag!
Kram!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua

Vad rara ni är som ger mig svar. Har bestämt mig för att köpa den. Att jag vill testa denna beror på att jag vill utvecklas som människa och medmänniska och främst då för att kunna stötta min dotter.
Tack alla ni för bra och tänkvärda svar.
#7 Att utvecklas som människa och medmänniska kan aldig vara fel! You go! Och tala gärna om hur du upplever det hela!
Stort lycka till!
Kram!
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua

Har lyssnat 2 gånger nu och känner att det mediala kan " lossna" snart. Det var en kort Meditation fast när man köpte den låg den under självhypnos. Har svårt att visualisera till denna och tycker att hon pratar för snabbt. Nackdelen med att köpa sådana här skivor är att hon inte angett när de är inspelade. Med tiden blir man en bättre uppläsare och det märks att hon inte lärt sig göra lämpliga pauser mellan instruktionerna.