Min katt är borta =(
Jag vet inte vad jag ska göra snart.. Min Sotis försvann i vintras och nu har även lilla Molly försvunnit. Molly är en svart ung katthona som skulle fylla 1 år i Juli. Hon brukade mestadels vara inomhus men ibland ville hon vara ute och busa i trädgården. Dock kom hon alltid in varje kväll för att sova i min säng. Men för ca 2 veckor sedan kom hon inte in den kvällen och sedan dess har ingen sett henne. Jag är så orolig för henne och undrar var hon är. Lilla fina Molly 
Kan någon här känna vart Molly finns och om något hänt henne? Vore väldigt tacksam.
Kramar

det känns som om hon kommer hem snart
Det är det jag hoppas på, saknar ju min lilla Molly så.. 
Har nu varit ute återigen och ropat och letat. Molly är fortfarande borta =(
Finns det någon här som känner vart Molly finns nu? Om hon lever eller inte lever? Vill så gärna veta vad som hänt min lilla Molly-Mus 
Älskade Molly, var är du? Jag saknar dig så det gör ont 

sätt ut lappar överallt och en annons i lokaltidningen , då når du fler människor
#6 Jag har gjort detta men ingen har tyvärr hört av sig 

Det första jag får är att jag känner mig förvirrad. Jag vet liksom inte vart jag är. Jag ser också massa träd. I en skog kanske…
Jag ska be min mamma om hon kan försöka. Hon håller på mer med djurkommunikation än vad jag gör.
Tack för ditt svar! Jag kan gå ut i skogen och ropa på henne igen, om det nu kanske är så att hon gått vilse. Jag hoppas ju på det, så hon kanske kan komma hem igen:)
Det vore jättesnällt om din mamma ville försöka, tack!
Mvh/caroline

Hon håller på med det just nu 
Återkommer senare.
Okej, tack
Vad snällt, önskar lycka till :)
Lilla Molly, mitt liv är så tomt utan dig. Kom tillbaka till mig 

Nu har vi gjort ännu ett försök. (Eller mamma har)
Fick bilder av en skogsväg som leder till en sjö (i allafall vatten).
Inte så långt ifrån en stor väg,vänster sida går denna väg ner till sjön.
Får även en bild av en gammal grindstolpe som står vid nedfarten till sjön.
Får även en annan stor hårt trafikerad väg, jätte stor slänt på vänster sida (i från hennes synvinkel, där hon står).
På andra sidan vägen en stor åker, äng .
Det känns som hon är långt hemifrån, måste gå på natten.
Det här var jag fick fram hoppas det är något.
P.s Talade om för henne att hon ska gå hem nu för hennes matte är orolig, fick även en bild av en stol, matskålar nedanför ett kyl/frysskåp d.s
Tack så jättemycket för hjälpen:) Kändes det som att hon lever i alla fall? Vad skönt att höra:) Här omkring finns det en stor väg, en skogsväg som leder ner till en bredare å och om jag inte minns fel finns det en grindstolpe där. Ska gå ner dit och ropa:) Det är inte jättelångt, men ändå en bit från trädgården. Fast hon kanske är ännu längre bort?
Tack för att ni sa åt henne att gå hem, hoppas hon gör det:)
Nu håller jag tummarna och tänker extra många positiva tankar om Molly så hon förhoppningsvis känner vart hon ska gå för att komma hem:)
Hälsa mamma med en stor kram från mig!
Kram till er båda:)
/caroline

jag skulle ochså behöva hjälp att hitta en katt som heter kickan,det är en väns katt

Ja, lever gör hon. Du får väl vänta och se ifall hon kommer hem snart :] Hör gärna av dig om du får hem henne.
Åå vad skönt att höra att hon lever:) Jag hoppas så att hon kommer hem igen, lilla Molly-Mus.. Visst hör jag av mig om hon kommer hem igen, absolut =)
Lilla Molly har inte kommit hem ännu..
Jag saknar henne så det värker inom mig. Varje gång jag ser en katt när jag är iväg någonstans tror jag det är Molly. Jag ropar på katterna men de reagerar inte. Jag förstår att det inte kan vara hon, men jag vill ju så gärna att det ska vara så. Detta är så jobbigt, vet inte vad jag ska göra 
Lägg upp en anmälan på Kattpolisen i Fokus så fler ser det.

Starfall, jag kan testa ta kontakt med Molly. Men jag är ju som sagt inte så värstans bra på djurkommunikation.
#19 Ska göra detta:)
#20 Det vore jättesnällt om du ville göra det, vem vet.. Det du får fram kanske leder till att Molly hittas:)