Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 1902 ggr
[mossquinnan]
0

pinsamt

Hej alla:-)))

Dags för mig att skriva av mig lite sparad irritation *S*

Läste att även det jag själv lagt märke till många gånger efter ett halvår på denna underbara *Ö*

Är bekräftat av andra..

Och det tycker jag är så pinsamt..alltså för deras skull..

Vaddå deras..?

Jo dom som har flera olika *nickname* härSkäms

Skäms å deras vägnar.

Då många här..

Har en ganska stark intuition.

Såklart tyder man deras skrift och anspelning ganska så snart.

Jag behöver bara gå till mig själv..

Tänk om jag skulle vara en i flera förpackningar..

Typ

Ta 3 betala för 1

Haha nej så går inte livet tillKyss

Ville bara skriva av mig..

Dock inte diskuttera vidare..

Men skulle va kul att läsa vad ni andra känner..?

Utan huggTungan ute

InaIna78
0

Va? Varför har man flera nicknames? Av vilken anledning? För att få medhåll? Av sig själv?!! Verkar ju urkonstigt…

[mossquinnan]
0

Som sagt..ingen diskussion med mig inblandad.

Ville bara skriva av mig vad jag känner..och har lagt märke till :-)))

Orestes
0

Jag kommer börja läsa alla trådar på ett helt nytt sätt nu. Tänk om Maggan, Vulcan, Woozy, himlen och Jane egentligen är en och samma person som diskuterar med sig själv.

Glad

[GunillaF]
0

Mossquinnan. Jag har också märkt detta. Man ser det direkt för hur de än anstränger sig så syns det på hur de skriver. Hur de sätter punkter, kommatecken osv.

[mossquinnan]
0

Anledningen vill ni såklart veta..

varför jag inte vill gå vidare in i en diskussion..

Jo..jag har min jäkla adhd..och ju mer det blir så blir det bara fel..

Handlar inte om feghet eller så..

Så nu vet ni kära medmänniskor..

InaIna78
0

#3 Ha ha, ja det hade ju varit rätt intressant onekligen om det var så!

Nej men allvarligt talat, även om det är så att en person har flera nicknames så förstår jag inte poängen med det?

#4 Har aldrig ens tänkt tanken att några skulle skriva på samma sätt med kommatecken osv… Det finns ju så många medlemmar här inne? På hur många sätta kan man skriva? Isåfall tycker jag de flesta skriver ungefär lika… eller har jag missat något?

[mossquinnan]
0

#4 Gunilla..

ExaktKyss

Orestes
0

Nej, jag föstår inte heller riktigt syftet med att använda sig av flera nic samtidigt. Det enda syftet skulle väl vara att det ser ut som att man får medhåll från fler personer än vad man egentligen får.

Hellas
0

Känns jobbigt att logga in/logga ut bara för att få möjlighet att "prata" med sig själv, blir lite schizofreni varning.

Skämt å sido, vet du om att det är på det viset tycker jag att du ska skicka ett PM till Sajtvärden eller Medarbetare så att de i sin tur kan hålla lite extra koll, de kan, om det behövs, kolla upp IP adresser.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Vulcan
0

Då slutar jag använda skiljetecken helt så är det lättare för mig att hålla ordning på alla mina alias

Hellas
0

#4 Så sant, man lär sig hur olika personer uttrycker sig i skrift.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

JustMe08
0

Har också märkt det. En anledning är förstås att man vill styra in tråden i en viss riktning. Ibland sitter man och håller med sig själv, via sitt/sina andra nick, för att förstärka en åsikt. Eller så vill man skapa en illusion av att vara en stor skara.

Märkligt förfarande i mina ögon.

MVH  Mia

Medarbetare på Medialt I Fokus

"We are what we repeatedly do." /Aristoteles

[mossquinnan]
0

#9 tack ska du ha..men riktigt så allvarligt upplever jag det inte än..

Ville bara se vad ni andra upplevde..inget mer än så:-))

[mia-38]
0

Hej på er.Skrattande

Vi försöker hålla koll på om det finns de som har flera användare. Tyvärr får vi inte kolla IP-adresser längre.

KramKyss

[mossquinnan]
0

#10 Haha ja den va kul:-)

[mossquinnan]
0

#14 jag har nästan förstått det miaOskyldigkram tebax

InaIna78
0

#16 Mossquinnar, har du fått mitt mail? Vet inte om jag gjorde rätt när jag skulle skicka? Obestämd

[mossquinnan]
0

#17 joorå ina och jag har messat tebaxKyss

chik
0

Oj.så långt har jag nog inte tänkt heller..

Men där i mot så har jag känt igen -Tycker jag..fast jag kan inte sätta fingrett.

Får jag börja lusläsa…jag som är så lat…

Lena.P är jag i verkliga livet.

kurrmage
0

Inga kommentarer.

blombuketten
0

Tja, jag har ju också sett att det påståts att någon som skriver egentligen är någon annan…….fast det är hur uppenbart som helst att så inte är fallet. Med andra ord, man kan aldrig vara säker och bör nog tänka sig för innan man anklagar någon för att skriva under en annan synonym.

Det jag skriver ovan gäller inte den här tråden bäst att tillägga Glad.

Orestes
0

# 21

Okej, jag erkänner. Jag är både blombukett, Orestes och Maggan. Förlåt. Jag ska skärpa mig.

Skäms

kurrmage
0

Va! Jag brukar ju logga in som blombukett och chik. Är vi alltså flera på samma nick?

Undrar om det finns förbud för det.

Orestes
0

Det förklarar saken! Jag tycker ibland att jag ser blombukett-inlägg som jag inte känner igen. :)

kurrmage
0

För att inte tala om förvirrade inlägg från andra på forumet. Nu börjar det verkligen klarna. Vem är vem egentligen? Och vet den om att den är någon? Kan man vara någon bara ibland och en annan vid andra tillfällen?

Imasy
0

Anledningen till att folk kommer med flera olika nick är för att vi stänger av dem och de återkommer under nytt namn osv osv.

Låser denna tråd då det ändå inte verkar komma något gott ur den.

[MargaretaA]
0

Jag tror att det finns flera skeptiker som försvinner/blir avstängda som sedan återkommer med nya nick, men givetvis kan jag inte bevisa det.

men så många talar till förvillining likadant. Är det inte samma personer så har de alla gått i "samma skola". jag undrar bara hur många det finns egentligen? De verkar aldrig ta slut.

Nya nick dyker upp med jämna mellanrum men tugget är identiskt - i det oändliga!

Inlägget är låst för nya kommentarer