Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedium
Läst 1706 ggr
Wendlo
0

Medium, tarotkortläsare

Hej,

jag söker efter någon som kan sin sak när det gäller just det mediala och det här med tarorkortläsningar.

Är det någon som har något tips?

Kristall47
0

www.naturligtovernaturligt.se

Rekomenderar henne starkt!Skrattande

Wendlo
0

Tack så mycket!

Jag fick ett annat tips av en kompis just. Hon sa att det var en ganska ung kille i Stockholms området, som tydligen ska vara oerhört talangfull för sin ålder! Fick en länk av henne: http://orakulum.wordpress.com/

Men jag ska ta och kolla upp båda :)

Wendlo
0

Ja, det må jag säga! Jag tog kontakt med den här killen, för att han verkade intressant och sjutton vad duktig han var! Så ung, men ändå så duktig! Han satte verkligen allt och uttryckte sig på ett ödmjukt sätt.

Jag är stamkund där numera sa jag till honom =)

Verkligen ett tips till alla andra!

pipen1
0

Är det någon som känner till om det finns något medium i Eskilstuna som är duktig på att hjälpa till att få kontakt med avlidna släktingar eller vänner??Min far har precis gått bort & jag har så mkt jag vill säga honom ….Gråter

tantargbiggan
0

jag undrar en sak. mailade killen och pratade om betalning. han sa att man får betala det man själv tycker. vad ger man? jag har ingen aning. vad tycker ni?

Kristall47
0

Samtidigt när man säger att "kunden" själv ska avgöra vad man kan tycka vara skäligt pris, är att spela på kundens samvete, personligen tycker jag inte om sånt.

För övrigt då, räkna allt från en kr och uppåt hur långt som helst, beror ju på vad du själv anser att du fått ut av det hela. För någon kan det vara guld värt och en annan kan tycka att det var dåligt det som man fick, då kan detta avgöra vad man är beredd att betala.