Demonansikte
Någon som kan ge lite klarhet i en lustig dröm som kändes mer än verkligheten själv..?
Jag såg en man framför mig..men bara från sidan..
Kroppen var muskulös och helt "vanlig"
Men den ansiktshalvan jag såg var inget "riktigt" ansikte.
Det skimrade och hade ett demonutseende med en sköld från pannan ner till nacken..och i ansiktshalvan även röda blemmor.
Det som är lustigt är att jag faktist upplevt något liknande på *riktigt* i min ungdom..
Märkligt var det i alla fall!
Ja det låter fantastist..Men vad det är kan jag inte säga..Men var glad för minnet…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Tack jag är det chik..kram

Har du en bra kontakt med din Guide ?
Min Guide visade sig på ett liknade sätt och jag blev skitskraj första gången min Guide visade sig för mig.
Jag upplevde också det som ett skimmrande ansikte men ansiktet såg väldigt obehagligt och elakt ut så jag blev riktigt rädd.
Så det tog ett bra tag innan min Guide visade sig igen för mig och då förberedde han mig innan på att det var han.
Efter det så har jag sett honom flera gånger och idag är jag inte längre rädd för honom.
I dag skrattar jag gott åt mig själv och min första gång jag såg min guide.
Men andra som sett honom under trancefigration och för första gången tycker han ser lite otäck ut he he.
Men en otroligt vis och omtänksam man inte det minsta otäck är han.
Lasse
God middag tarotlasse och tack så jättemycket för ditt svar
Nu kanske du tycker att jag är helt bakom flötet..men jag förstår igentligen inte vad guide är

Så jag kan inte heller känna någon sådan fin kontakt..
Men jag önskar..hur beter man sig då?

Vist är det en av dina hjälpare som gav dig en skymt av sig.
Tacka o var glad..
Tack för ditt svar lojna
Mycket intressant detta..mäktigt:-)))
#3# --- Vad spännande Lasse,
Förhoppningsvis får jag uppleva min guide …. Vore mycket spännande …. Bara hoppas att han har humor, och inte ledsnar på undertecknad.
Det som har stärkt mig..mer på sistone är faktist detta med just min lustiga humor..om den nu är så lustig..
Det är endå bara jag.
Är att strunta i vad andra tycker.
Om man inte uppskattar mig så behöver man inte..
Och det är inte upp till mig ig.
Tar bara en massa energi:-)))
Så jag hoppas du kan känna så med