Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterbarnungdomandligt
Läst 9105 ggr
monica84
0

Gravid?

Någon som kan se när jag o min sambo kommer lyckas ? Vi vill så gärna ha ett litet barn.. jag är redan mamma till 2 pojkar men min sambo är ej pappa till dem…. :( vill så hemskt gärna veta när jag kommer bli gravid ( om jag blir det igen)….

Ovetande o ledsamt att ej veta…

[GunillaR]
0

Jag förutsätter att ni varit och kollat om sambon har dugliga spermier och att du håller reda på din ägglossning.

Choklad
0

Ja,  instämmer med ovan sagda…och så ska man inte känna sig tvingad..det liksom hindrar. ta det hela med glädje och ro. Lycka till!Glad

U R us

[GunillaR]
0

Precis! 

Ska du bli gravid med din sambo så ska dessa önskningar komma ifrån ett ställe djupt inne i ditt hjärta. Kommer önskan därifrån och är ren och hundraprocent sann, så kan ni ju kontakta en fertilitetsklinik, om inget ser ut att hända.

tarotlasse
0

Håller med ovan nämda den hjälpen kan ge mer en vad en spådom ger.

För en spådom visar alldrig vad som sker i framtiden utan den visar möjlighterna till vad man kan göra i framtiden.

Eftersom du varit gravid innan så svarar troligtvis spådommen att du kan bli gravid igen.

När det gäller tider och spådommar så kan tiden slå både fram och tillbaka så alldrig 100 % säkert med en spådom hade bara för ett par vecker sedan där korten visade att klienten skulle flytta inom den närmsta tiden och det visade sig att personen flyttade förra månaden.

Vid ett annat tillfälle så talade korten om ett par  händelser som skulle ske inom dom kommande 6 månaderna vilket inte skedde men dessa händelser hände 18 månader senare och då stämmde tarotläggningen klockrent.

Så man kan alldrig var säker när det gäller tidpunkter.

Ibland visar en spådom en graviditet på en person men där det visar sig att det inte är klienten som är gravid utan ngn som står personen väldigt nära och som påverkar klienten väldigt starkt.

Fick vid en mässa väldigt tydliga kort på en graviditet för en tjej och hon blev likblek i ansiktet och sa att hon var inne på sista året i sin studier och ville absolut inte bli gravid och så kom hennes syster fram till oss när jag lagt klart och hon hade en väldigt stor mage  så det var systerns graviditet som visade sig i korten och inte alls ovanligt sådant händer.

Om nu spådommen skull säga tvärtom skulle du då kunna hantera detta  då ?

Ngt du också en fråga du får ställa dig själv innan du får spådommen.

Så säkrare att fråga mödravårds centralen och få hjälp därifrån i stället.

I bland så tar det lite tid innan man blir gravid.

När jag och mitt ex planerade att skaffa barn så första barnet gick väldigt fort men andra barnet ja det tog  nästan 3 år innan det blev en graviditet.

Även om jag visste att vi skulle få ett barn till och att det skulle bli en son så tog det sina lilla tid innan det var dags.

Lasse

madlin
0

Ha tillit!!!

Universum sänder er ett barn när det är dags. Skrattande

monica84
0

har inte kollat om min sambo har dugliga spermier … vi har försökt i nästan 3 år och ett tag trodde jag att vi inte lyckades just pga att jag så hemskt gärna ville ha ett litet barn till och tänkte på detta ofta… men jag försöker verkligen att inte grubbla över detta… det som oroar mig mest är hur jag skulle reagera om jag fick reda på att min sambo inte kunde få barn… jag har ju barn sedan tidigare och har ju dem att vara tacksamma för o glada för men jag tror att min sambo skulle bli väldigt ledsen o kanske bli rädd för att jag skulle lämna honom pga det, vilket jag inte skulle få för mig…

Jag vet bara inte hur allt ska gå till….

Jag har en konstig känsla inom mig att jag inte kommer bli gravid igen, ett tag fick jag en känsla av att min sambo var steril… men sen började jag tänka att de bara var som jag oroade mig för mkt…

Kanske ligger min oro djupare än jag trodde…

Kanske är de ödet som tycker att jag bara ska ha 2 barn med tanke på att min minsta pojk har haft så mkt med sjukdomar och att jag kanske borde ha energi till dem 2 bara…

madlin
0

Du kan säkert ha helt rätt i din känsla. Man ska vara tacksam för det man har och inte gapa efter för mycket. Det kanske helt enkelt inte ingår i din livsplan att du ska ha fler barn. Var lycklig och njut av de du har omkring dig. Kram

monica84
0

Jo de är så sant så …

Jag är tacksam över mina pojkar…. Bägge två har jag varit nära att mista… Den äldste pga att jag inte kunde se faran i mitt ex… och min minsta pga hjärtfel o diabetes och ajukdomar…. så de känns som om ngn gett dem en andra chans o vakar över dem.

Tacksam för de lilla jag har…

Och snart gifter jag mig o blir fru, jag har en underbar man, barn, hus , hund o börjar snart studera, känns som om mitt liv börjar kännas härligt för första gången på väldigt länge.

Hoppas på ett lyckligt liv.

[GunillaR]
0

# 6 - Det verkar som om kärnan i din undran är oro för att din sambo skulle lämna dig. Älskar han dig så lämnar han dig inte!

madlin
0

#8  Det låter som att du har mycket att vara glad för. Det finns nog många som skulle vilja ha det som du. Njut av solen och livet. Cool