Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1263 ggr
HoneyB
0

Förklaring?

Nyss så fick jag ett sms av min kompis;

'Inte mera.. Tystnad så
mycket tystnad. Sen Skrik ! Panik ! Ensam
alltidensam. SLUT bara
slut'

Såklart smsade jag henne och frågade vad hon menade, men hon hade inte alls skrivit det där smset.
Hon kollade sin utkorg, skickat, allt.
Nu tänker väl ni; 'åååh, men hon kanske bara spelar dig ett spratt och försöker skrämma dig.'
Men jag känner henne, och hon ljuger aldrig om sånt här.

Såå,… Vad tror ni smset betyder?

InaIna78
0

Det kan helt enkelt vara så att någon loggat in via datorn på hennes telefonkonto och skrivit det smset från datorn med hennes nummer som avsändare, så det ser ut som om det är hon som skrivit det.

Inte för att jag fattar varför någon skulle skriva något sånt..?

HoneyB
0

Grejen är att hon skriver absolut inte på detta sättet.

Sånt här har faktiskt hänt innan en vecka efter att en kompis till mig hade dött.

InaIna78
0

Det har hänt mig också ett antal gånger där jag inte haft förklaring och då tolkat det som varsel och liknande. Telefonen som ringts upp av någon som inte alls ringt, konstiga mess osv… Och visst kan det säkert ha med det att göra…

Men det finns också möjligheten att någon gått in på hennes konto på datorn och skickat det, uteslut inte den förklaringen.

Det som gör att jag tycker det är konstigt är vad som skrivs… för om det har med det övernaturliga att göra så verkar just det som står lite konstigt… Tycker jag. Jag tycker det känns mer som om någon försöker att skrämma dig…

/Ina