Hejsan.
Sara heter jag är 37 år har 3 barn och är gift,bor i göteborg.
Trevligt ställe detta
.
Ja hur ska jag presentera mig,jag är en glad tjej..som försöker se allt positivt.Jag jobbar på äldreboende sedan 1,5 år sedan,men har sökt yrkeshögskola vill läsa akutsjukvård..för det känns att jag har så mycket att ge,vill jobba på sjukhus.
Ja det andliga kom till ganska tidigt när jag var 14 år som jag märkte,hade visioner om vad som skulle ske,men stängde mig efter att nästan hela min skola var på mig och ville ha reda på grejer.
Flyttade när jag var 16år..hade nog ganska nära kontakt med andliga.*skrattar* när jag minns tillbaks…jag lagade mat och helt plötsligt togs kastrullen från min hand och sattes på spishällen,vilken chock jag hade..jag var både arg och skällde så det stod härliga ting.Men en sak är säker skulle aldrig byta ut det om jag fick spola tebax tiden.
Ja..och så har det funkat ända sen då,men antagligen så är det nåt dom verkligen vill….har sett några själar och gillar inte alls när dom kommer oanmälda,jag vill att dom knackar dörr först
Mennu har jag kommit till en stadie då jag inte behärskar detta själv,och känner att jag vill umgås med andra likasinnade.
Det var lite om mig..have a nice evening
Välkommen! 
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Välekommen hit.
Hoppas du kommer att trivas. 
Kul att du hittade hit!=D
Lady-Winter..Välkommen.. Från mig till dig…
Lena.P är jag i verkliga livet.

Hej och välkommen
Välkommen!
Välkommen!
U R us
Hej och valkommen till oss! Hoppas du ska trivas.
Alma