symboliska drömmar?
Hej..
det är så att jag har 3 funderingar kring drömmar. Jag har jobbat nu i helgen och jag och mina 2 kollegor satt och prata väldigt mycket om just det andliga och energier och allt det här.
#1min ena kollega är också lite andlig. har kännt av och sett energier hemma hos henne + att hennes dotter såg när hon var yngre också. (min kollega är 87a och har 2 barn nu) iaf så berättade hon att hon haft sex drömmar sedan hon var kanske 14, hon ser aldrig ansiktet men sexet är helt underbart beskrev hon,men hon kommer aldrig.. iaf så kunde hon förr vakna av att hennes kille började ta på henne och dom hade sex, men han var helt o - medveten om det och blev jämt chockad efteråt och hon sa att det var som att det inte var han hon hade sex med…
låter lite läskigt tycker jag. vad tror ni det betyder ???
#2min andra kollega han berättade att han brukar drömma om saker som faller ner från himlen… ibland är det slott och ibland andra saker… vad betyder det ?
#3:e drömmen har jag haft, jag har alltid haft flygdrömmar sedan jag var liten, men jag minns speciellt en dröm för några år sedan och då flög jag med någon.. (kanske guide?)genom en skog och så såg jag själar överallt.. sväva förbi.. som att vi var i dödens rike.. var det så att han ville visa mig det kanske??enda gången jag haft en sådan flygdröm.
"En ljusets krigare behöver inte bevisa att den andres väg är fel,för att tro på sina egna vägval"