Mitt förra liv
Kan någon se vad jag har vart i mitt förra liv?

du var något av en fin dam ,men du var inte specielt lycklig..du hade ett tråkigt liv
Mia!!jag tror ingen kan se det så..Det är nog någit som du får känna av själv eller med någon kunnig som sätter dig i Trans..-Tror jag…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Tack siberlina.
Chik…jag vet inte hur man kan se eller känna sånt här. Men en arbetskamrat såg vad jag vart i ett tidigare liv. Hon berättade det för mej idag.
Ville se om ni kanske "såg" samma som henne…*L*

det skulle va himla kul att se vad din arbetskamrat såg . kan du inte säga det
Jo…Hon såg att jag vart en häxa och att jag hade bränts på bål….Huaaa….

men man kan ju ha lev många olika liv
Jo…men hon såg detta….och sen sa hon att jag haft flera liv…men detta med häxa var ganska häftigt..

ja det är ganska häftigt..jag tror att om man är inntreserad av mediala saker så ligger det nog nära att man varit häxa, jag tror att jag ochså har varit det
Jo men Mia.Hon var ju nära o såg o kunde ta på dig..Så lita på vad hon säger o känn efter skälv.
Vad tycker du om Eld???
Jag menar o sitta så här i burken….
Jag är bom säker på att jag blev knivskuren..För jag har ont av knivar..Dom måste st så att skaftet är uppåt.Annars kan jag inte ta i dom.
Sen bodde jag i Dalsjöfors.
Var där som 10årin o kunde beskriva precis hur det såg ut.
Men detta är bara mina egna teorier..
Lena.P är jag i verkliga livet.
men o spännande kan man ha förra liv vill också veta :p
kramiz Maria
kan någon säga vem jag har varit i tidigare liv,,,
tacksam
det är sjukt intressant med tidigare liv.. För några år sedan så det dök det upp ett namn i mitt huvud, visste inte varifrån det kom ifrån men namnet var LEONDRA… jag sökte och försökte minnas men kom ingen vart..men varje gång jag kallat på energier elr mina guider, bett till dom så har jag alltid tagit med det namnet för det stått så nära mig och nu för någon månad sedan fick jag det bekräftat av ett medium att det var mitt namn i ett tidigare liv =)
+ att jag hade massa levande cellminnen kvar från dessa liv,likaså styrkan. Jag har också alltid haft en dragning till slott, jag älskar slott. det känns "hemma" och jag har alltid haft bilder av när jag rider på fria slätt områden..dalar och känner mig fri..scotland / irland och det bekräfta hon också.
det här är lite av det hon skrev…
Du har ett fantastiskt förflutet i många tidigare inkarnationer och jag förstår att du själv kan känna att du har en gammal själ. Du har levt på många platser i världen och dina roller har varit mycket olika
Jag ser dig som nybyggare i Amerika och du är en ung man som med egna händer bygger upp en ranch.
I Australien har du levt ett liv i the outbacks där du var en oerhört skicklig spårare och anlitad till de svåraste fallen av försvunna människor och boskap.
Att du har en bild av slott och av att rida förstår jag eftersom jag ser flera liv som du levt i Skottland för länge sedan - både som man och som kvinna och i synnerhet två liv som kvinna där du var verksam i någon slags spionage. Du levde i högländerna och du var adlig och du stod i tät förbindelse med den franska kungen. Din makt var mycket stor.
Krigat har du gjort som både man och kvinna.
Den styrka som du haft i dina föregående liv - den har du med dig också i detta livet.
Jag ser också att du bär med dig en hel del cellminne som författare. Du har författat ett antal böcker och under ett par olika liv och skulle du i detta livet välja att skriva - så tror jag att det hade gått bra och att dina alster hade blivit utgivna. Inte direkt men efter lite kämpande"
"du är speciell. Du har mycket starka andliga anlag och du har massor av cellminnen från dina tidigare liv som du kan komma i kontakt med och främst genom regression. När du var barn stod du nära dina cellminnen och på barns sätt hade du svårt för att skilja de gamla minnena från tidigare liv från de minnen du själv hade som barn i detta livet. Du var ett oerhört andligt barn och du är fortfarande en andig person och så småningom kommer du att ha stor framgång inom andlig verksamhet"
"du har med dig andevärldens kärlek, ljus och kraft"
--
kändes jätte häftigt att få läsa något sådant och jag själv skulle vilja utveckla det senare.
Men är det någon som ser något annat också? jag har funsderat lite över om det har hänt någon med min hals? jag har en speciell hals.. elr ett speciellt hål på bröstkorgen, jag visade en bild på det förr. kan visa här igen?sedan har jag stor respekt för vatten, var rädd för vatten när jag var liten. Sedan när jag går i trappor så känner jag mig jagad om någon går bakom och får lite panik känsla ?
"En ljusets krigare behöver inte bevisa att den andres väg är fel,för att tro på sina egna vägval"