Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 3763 ggr
[mossquinnan]
0

svart själ

Ofta känns det som att jag har en svart själ..

Även fast mina nära och kära säger totalt tvärtom..

Vad gör jag för fel..?

Är d i skallen allt sitter och att det beror på denna

adhd som våldtar ens inre..

Någon här som vill ge lite  råd..kanske någon därute

känner igen sig..!

Känns bara så tomt i mellanåt..

Kram på er alla/Sus

Anna-Helga
0

Åh så knasigt det känns att du skriver så! Du som är en enorm ljusspridare och som delar med dig så mycket av dig själv! Du borde bli snällare mot dig och låta dig själv lysa av full kraft! Om du bara försöker tillåta dig själv att vara den du är fullt ut och försöker se den vi andra ser! Då du, mossquinnan, då finns det inte längre några gränser för vad du kommer klara av! Man får det man ger och man drar till sig det man sänder ut… Försök affirmera och tänk goda tankar och visualisera för dig hur du vill att det ska vara och hur du vill ha det! Du kommer lyckas det vet jag!

Kram på dig goa människa! Kyss

[mossquinnan]
0

Ååh jag vet Anna-Helga..men något sätter käppar i hjulen och jag vet inte vad det är..

Tack för såå fina ord..dom betyder så oändligt mycke..

Men rädslan att verka märkvärdig eller bättre än någon annan  vill jag inte känna..och så känns det..ofta

Ska försöka skärpa mig..

Det ni alla här ger är ju styrka..

Ska jobba med att ta det till mig ist för att klaga..

Kram för ditt svar du goa /Sus

Anna-Helga
0

Att tycka om sig själv för den man är tycker inte jag är samma sak som att vara märkvärdig eller bättre än nån annan, bara att vara ok för att vara jag liksom? Ge sig själv samma respekt och omtanke som man på ett mycket mer naturligt sätt ger andra hela tiden… Det är ok att tycka att "idag är jag fin för att vara jag" eller "Damn vilka goda gröna plättar jag gjort"! Du fattar vad jag menar… Tungan ute Träna på att ge dig själv positiv kritik, för nåt bra nångång tror jag säkert du kan hitta! Fokusera på det och inte på det andra.

Den här besvikelsen du skriver om i en tråd är en sak du bör reda upp för att må bättre och gå vidare också… Ta skulden från dig själv och tänk på att alla agerar utifrån sina förutsättningar och erfarenheter i den stund saker sker. Det finns orsaker till varför allt blir som det blir och det handlar om att göra det bästa av situationen… Kanske har du lärt dig något du kan ha nytta av? Fokusera på det istället för besvikelsen… Försök iaf? Flört

Kram! Kyss

[mossquinnan]
0

Jag fattar vad du menar och jag lovar av hela mitt hjärta att jag ska…

Försöka..

KramKyss

[mia-38]
0

Du har verkligen ingen svart själ mossquinna.

Det lilla jag läst av det du skrivit så är du en härlig och snäll människa rakt i genom.

Kram till dej.

[mossquinnan]
0

mia tack det värmer..jag mår redan bättre tack vare alla fina inlägg å mejl..

E så glad att denna *Ö* finns

Livet är en gåta..och man får så mycket erfarenhet här.

Dom jag känner i min direkta närvaro..

Tycker mest att jag är en kul typ..

Men under ytan är mycket svart..för mycket tankar och så..

E glad att jag är positiv..d vill jag åxå dela med mig av..

I den mån jag kan..

För d gör mig lycklig..

kram till dig med/sus

Anna-Helga
0

Ta fram tankarna och titta på dom och släng bort dom. Göm dem inte under ytan… Glad

[mossquinnan]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Anna-Helga *S*

Allt känns redan så mycket bättre..och du ska veta att vid sidan om internet..man och barn..små gooosdjur ..så..

Skriver jag ner allt negativt Glad

Sen ska jag skrynkla i hop det och kasta..ja jag ska spola ner skiiten i toaletten..

fyyy så skönt..

Alla ni gooa är guld värda..

Nu ska jag faktist sova..är helt slut..känner en inre frid..

Varma kramar till er alla som orkar se och skriva till mig

//Susanne

Anna-Helga
0

Sov så gott, tack för din närvaro och din härliga energi du sprider!

Kraaaaam! Kyss

Free-spirit-minded
0

Du är verkligen inte en svart själ blir alltid glad av dig och de du skriver och de kan jag inte säga att jag blir av alla.Glad.

Kram på dig du är en väldigt levande själ

sven-g
0

Nog kan man tycka så om sig själv, rannsakar man sig själv så har man gort många onda ting, och alla bäckar små gör en stor å. Sen kan andra säga att man är så snäll så man är dum. Jag tror nog att har man inte det tänket, då är man nog en elak fan.

Annisangel
0

Det är så dumt för en negativ tanke krävs det 3 positiva saker för att reparera…

En positiv tanke kan förstöras av bara en enda negativ tanke… Läskigt!

Men dig sänder jag positiva tankar att du ska tro på dig själv, för utan dig vore världen inte mycket värd!! Alla är vi unika och har ett syfte, också du, min underbara vänKyss

Många Goa Kramar

Annisangel

Free-spirit-minded
0

Det är inte fel att rannsaka sig själv ödmjukhet kan vara ganska kläddsamt. Alla har vi väl våra fel och brister men man får väl på något sätt då jämföra med de som man tycker är bra och göra något litet stapeldiagram på det. Om man inte är kritisk mot sig själv blir man ju inte bättre heller. (Stapeldiagramet var kanske att ta i).

sven-g
0

Ett sätt att lära sig är av misstag och försöka att inte göra om dom. Själv har jag gort om samma misstag, och kommer troligen att fortsätta vara överdrivet positiv. Mitt största fel är att jag vill tro alla om gott, vilket gort att man gått på många minor.

Free-spirit-minded
0

#14 Jag tror också alla om gott vill göra det istället för att gå och vara misstänksam så har jag bestämt mig för att ta konsekvenserna av det, faktum är att man känner av människor ganska fort och de nitar man går på får man ta som lärdom. De flesta människor är rätt ok

sven-g
0

#15 Håller med dom flesta är ok, jag tar även smällarna med att vem lider mest jag eller dom. Det får mig att må bra när jag vet att jag gort rätt, och varit ärlig mot mig själv och andra.

chik
0

Mossqvin inte har du en svartsjäl..

O inte är din boll tom..Tycker att du har hela stallet fult av posetivitet..

Menjag kan förstå kanske lite hur du tänker.

För många gånger så är man Negatv o det kan man vara hela dagen-Sur brukar jag tycka om mig själv…

O du Mossqvin är ju en liten posetiv glädjespridar..

Tycker jag.

Denna bild tycker jag säger lite…

Älska dig själv-så älskar du värden!!

Lena.P är jag i verkliga livet.

[mossquinnan]
0

Ojjj vad jag vart glad då jag loggade in *L*Kyss

Alltså..!!!

Bamsejättetack och kramar för allt fint och tänkvärt..

Ni alla skrivit till migSkämsKyss

Och chik..!!!

Haha fotade du mig i går och lade in mig i photoshop och..

Gjorde en liten diskret förminskning av mig eller ? *fnissar ihjäl mig*

Såå söt.

Mitt i prick iaf..vilken uppgivenhet..sudda sudda!!

Önskar alla en suuper fredag..kramar i överflöd

[grinda]
0

Vi plågas nog alla av skuld och skamkänslor ibland. Ibland är de befogade andra gånger är de bara tvångstankar som verkar bitit sig fast och som tycks bestämt sig för att förgifta ens liv.

Det du beskriver dvs rädslan att verka "märkvärdig" är ju  en typisk tvångstanke. Jag skulle tippa att ganska många plågas av den känslan. "Tänk om han/hon/dom tycker att jag verkade "skrytig", "arrogant", "förmycket" etc

Bara för att man tycker att man är bra behöver det ju inte innebära att man tycker att man är bättre än andra, man är ju bra på olika saker man har ju olika styrkor och svagheter. DET ÄR EN MÄNSKLIG RÄTTIGHET ATT TYCKA MAN ÄR BRA!

Du behöver inte förtjäna en OK-stämpelGlad Ge den till dig själv!

[grinda]
0

PS jag tycker a du är en glädjespridare som har humor och allvar i en skön blandning så var stolt över dig själv!

[mossquinnan]
0

Tack va gullig du är grindaKyss

Ja det är hög tid nu att slita av sig depparmaskenSkrikandes

Kram för fina ord *L*

[grinda]
0

Ja för f--n kasta´nSkrattandeDen är såååå trälig

[mossquinnan]
0

I´m gonna destrooy it *S*CoolKyss