Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 1822 ggr
[mia-38]
0

Utvecklingsande?

Diskuterade med en vän i ett PM om detta med utvecklingsande.

Är detta en ande som hjälper dej att utveckla din mediala sida? Kan man även säga att det är en av våra guider?

Nån som vet?

sven-g
0

Nu blir jag frågande är det så att du upplever besök av en och samma ande, då är det nog som så att den anden vill förmedla något. Vid och i början när man börjar utvecklas, brukar det vara en massa olika spontan besök.

[mia-38]
0

Om det är en och samma ande som återkommer i början av din medialitet….kan det då vara så?

sven-g
0

Om en och samma återkommer vill den ha något sagt, och din verkar envis, och ser sin chans att bli hörd. Aldrig hört talas om något annat, men jag behöver inte veta allt, hela tiden kommer något nytt att fundera på.

Choklad
0

Andevärlden utvecklar oss hela tiden, även när vi inte är medvetna om det. Jag kan bara tala om mina erfarenheter, men först så har jag haft en guide hela livet, (vilket jag tror att alla har) och sedan kommer det olika andar och guider som arbetar och utvecklar och visar fram vilken väg som är bäst att gå. Men det är alltid ens eget val, de tvingar aldrig, även om de kan "puscha" på lite försiktigt vid behov.

Deras väg är kärlek Glad

Det kommer också nu levande vägledare, här i detta livet och hjä'lper oss, fast vi förstår det kanske inte just då.Glad

U R us