besök elr dröm??
Hej, jag skrev tidigare ett inlägg om att jag vid 2 tillfällen innan sett elr drömt (när man är det stadiumet när man är på väg att somna in) sett en skepnad komma emot mig… första gången var i höstas… den kom flygande mot mig och la handen på mitt huvud..och jag blev ju liv rädd då och skrek " rör mig inte"…
men sen har jag ju själv öppnat upp mig mer och fåttreda på att min mamma besöker mig ibland och även min guide finns här.. och jag känner ju av energier hemma, har renat en gång för inte så länge sen och dte hr blivit lugnare men jag känner fortfarande av energier men jag vet att det inte är något ont.. men andra gången var ju för ett tag sen då jag drömde att någon ryckte i täcket och när jag kollde så såg jag en kvinnlig gestalt sväva ovanför mig och det var som hon ville försöka ta sig in mellan bena elr något..då sprattlade jag också och sa i från och bad om beskydd… (vet ej om det var min mamma kanske?)
Men nu för några dagar sen hände det igen.. jag la mig jätte sent som vanligt klockan var kanske runt 04-05 och sen vaknar jag av att jag har knackning från ytter dörren, jag kollar dit (har min sovrums dörr halvt stängd) sen somnar jag om, men så vaknar jag igen av att det knackar på ytterdörren, då kollar jag upp igen och det var som att "något" väntade på min tillåtelse och sen svepte det fort genom dörren mot mig igen, och jag kände hur jag blev alldeles varm i hela kroppen och ja det var de jag mindes.. men så dagen efter kom min kollega hit, (hon kan mkt också)så nämnde hon något bara om astral resor,ut ur kroppen upplevelse, och JUST DÅ, mindes jag något och det var det att jag tror jag lyfte ur min kropp…direkt efter att det blev varmt..
vad tror ni att det var ?? kan andar göra så? elr var det kanske min guide som ville hjälpa mig, (att lyfta?) i fredags fyllde jag25 och var borta och firade.. & sen när jag kom hem i söndags igen så tänkte jag lite på mina guider och min mamma..var det så att dom ville visa att dom kvar kanske??
vad tror ni?? snälla skriv vad ni tror =)
mvh/ Melany <3
"En ljusets krigare behöver inte bevisa att den andres väg är fel,för att tro på sina egna vägval"
jag tänkte höra om det är någon som kan känna något om vem det är ??
"En ljusets krigare behöver inte bevisa att den andres väg är fel,för att tro på sina egna vägval"