Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 607 ggr
Carolyn
0

kan visa sig på dataskärmen?

hej jag undrar hur det kan komma sig att andar kan visa sig på dataskärmen eller via elektrisitet??

eller som jag såg i går på det okända…att ett badkar kan fylllas på med vatten? bara så där?? hur kan de gå till?

tacksam för svar av någon….

Elisabeth-J
0

Andevärlden kan göra mycket märkliga saker. Just elektroniska saker är det som är vanligast att de använder sig av för att visa sig på olika sätt.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Prizma_o_Kristall
0

Kan tex en tv sättas på utan att sladden är ikopplad?

mvh//carro

Elisabeth-J
0

#2 Ja det kan den. För ett tag sedan vaknade jag av att det tjöt hemskt i mitt sovrum, det lät som en brandvarnare men jag hade ingen i det rummet. Yrvaken gick jag upp för att lokalisera ljudet. I en kartong på hyllan hade jag en ny klockradio som inte blivit uppackad. Den tjöt trots att ingen sladd var i och inga batterier fanns där heller.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Prizma_o_Kristall
0

Okej, låter lite läskigt… Men ändå inte.

Ahnna
0

På tal om TV och elektricitet, jag satt och tittade på "Rockstar 2: Supernova" i söndags kväll. Det kändes som att programledaren var gravid, men hon sa inget om det - förrän senare. Då satt jag bara och nickade och tänkte "Det är ju så uppenbart!" men så stirrade jag på hennes mage och den var ungefär så platt som den "alltid" varit. *hmm*

Det är inte första gången det händer heller. En e-mailkompis (som jag inte träfat IRL) till mig på Tasmanien (Australien) skrev och sa att hon var gravid. Det tog ungefär 2 veckor innan jag läste mailet, för jag hade lite problem med spam som tog all min tid. Men när jag i alla fall läste det och skulle svara med "grattis" så fick jag en jättestark känsla av att hon skulle få missfall. Så jag svarade inte, utan inväntade hennes andra mail, som kom 2 veckor senare. Där skrev hon "Disregard the previous e-mail, I had a miscarriage, so nevermind." Där satt jag som ett fån och undrade hur i helsike jag hade kunnat veta det flera veckor innan det hade hänt. Det vet jag fortfarande inte.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

CBA
0

När jag var yngre, 16 års åldern, så hände det att jag sov själv hemma. Min mammas sovrum låg på övervåningen precis intill trappan och mitt sovrum strax under…och vid flertalet tillfällen hände det att mammas klockradio satte igång på full volym mitt på natten. Livrädd smög jag upp till hennes rum för att sänka musiken och för att sätta klockradion på OFF läge…för att senare bli väckt igen av att radion skrålade på full volym med knappen på ON läge.

Det hände rätt många incidenter i den lägenheten när jag var i den åldern och alltid när jag var ensam hemma.

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.