Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 3110 ggr
[mossquinnan]
0

Ang Änglabesök

Varma medmänniskor!!

Jag måste få skriva av mig om en sak som gnager lite i mitt hjärtaRynkar på näsan

Rätta mig såklart om jag har fel *L*

Jag vart för en tid sedan förfrågad om änglabesök här på *ÖN*

Det är absolut ingenting som jag ägnat någon tanke förutom att det är tryggt och fint.

Men det har bara stannat där.

När jag då vart förfrågad vart jag såklart jättelycklig och ville verkligen välkomna dessa små varelser i mitt hem.

Jag informerade noggrant min familj och även mina närmaste vänner som är få.

Dom bara skrattade och skakade på huvudet åt mig..

Fast det är jag i.o.f.s van vid *fniss*

Min dotter som blir 17 i höst vart nästan rädd för mig..och tyckte att..!!

Nä nu jääklar har mamma verkligen crossed the lineOskyldig

Lustigt nog ställde min man upp och var på min sida utan någon lustig baktanke.

Vi köpte vita ljus..valde ut en vacker vit blomma..ja så som man skulle förbereda innan man släppte in och välkommnade dom små liven.

Gjorde fint på mitt svarta gamla piano som är mitt altare.

Jag kände mig otroligt upprymd över detta.

Nu till det sorgliga som gör ont i själen.

Jag förstörde antagligen ALLTGråter

Det känns lite så fortfarande nämligen.

Från början visste jag inte och vart faktist inte upplyst om att efter änglarnas vistelse hos mig..

Så skulle jag även skicka dom vidare till 5 st andra familjer eller person.

Som ett kedjebrev.

Jag ville så gärna försöka men tyvärr så brast det där.

Det trista är med att personen som frågade mig från början nu har blockerat mig här på *ÖN*

Ingen förklaring utan bara *gooone*

Vill säga bara att jag e ärligt från hjärtat ledsen om jag på något sätt har förstört något.

Det var verkligen inte min avsikt.

Men lite besviken är jag..

Tycker att man kan bli upplyst om att man ska skicka 5 st manualer vidare..äger inte ens en kopiator.

Min baktanke var i alla fall vacker och jag känner en värme för dessa små själar..

Jag har släppt i dom men kunde inte skicka dom vidare..

Jag hoppas dom bara inte är fångade här i mitt hemGråter

[Mastre]
0

Jag läste om någon som tagit emot änglar men inte hade någon att skicka dem vidare till. Hon bad dem helt enkelt att bege sig dit där de behövdes bäst. Varför inte göra samma sak?

Du behöver inte oroa dig alls. Stannar de kvar är det av fri vilja, för att du behöver tröst just nu, inget annat.

[mossquinnan]
0

Tack för ditt svar MastreGlad

Fick ett p.m ang detta med.

Så jag har börjat förstå att dessa små liv säkert har det bra för dom har känt mina tankar..Kyss

TantAlma
0

Jag haller med foregaende talare…

Be dem ga dit nagon behover dem och sen tror jag att det inte lastar dig for nagonting.

Alma

[mossquinnan]
0

Tack AlmaKyss

chik
0

mossquinnan…Inte vara ledsen..Änglarna är fria nu….

Så ser jag det..Fick okså ängla besök, gjorde fint med blomma ljus o hade min lilla ritual där…

Men detta är ju ett kjedjebrev o det är jag lite i mot. Men änglar tycker jag om.

Så jag tog i mot dom sen så sade jag bara att nu är ni fria o ta er till dom som behöver er…

O MossQ Vi skall vara ödmjuka i vårt tänkand. Jag menar Inte "Menlösa."

Så mitt förslag till dig.-Bry dig inte..Om den Medlemmen. låt den få vara i sitt lilla rum själv..

Lena som har tyckt till……

Lena.P är jag i verkliga livet.

[mossquinnan]
0

Tack goa chikKyss

Är med imot kedjebrev så jag tyckte man kunde bli upplyst att d var ett sådant innan *L*

Men nu har jag nästan känt en värme från deras sida för jag har verkligen bett dom små liven om ursäkt och förklarat ett och annat *S*

Nästan så man kände deras frihet..hihi vad larvig man är..

Fast jag tycket det är fint.

Kram till dig /Sus