Hur menar du?
man gör som i Psychic Challence program, om du sett de. Man får uppgifter som ska ges svar till. När tillräckligt många deltagare finns med så sätter vi igång. Utan krav o prestations ångest. det kan var rättvis plattform för var o en att gå vidare.
Mvh Janne

Okej, kan jag försöka även om jag inte gått på kurser eller så? I såfall är jag med. Jo, jag har sett psychic challenge… Ett bra program.
bra jag hör av mig mid rätt tillfälle. poängen här är att det inte behövs några utbildningar med. Ärlig uppsåt bara.
över internet eller IRL? Själv har jag svårt att göra saker "genom" Tv elr dator..
låter intressant, vill gärna vara med.

Hur har du tänkt att det ska gå till?
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag kan hänga på om det är över internet eller i närheten där jag bor!
// Shintaida
Hallå
Här kommer det en till som undrar hur det ska gå till?
Jag vill helst veta innan jag bestämmer mig för att tacka ja eller nej…
Eva
hej alla
Tanken var som i det programmet.( Psych Challenge) Eftersom det här går genom internet. får man skicka frågor 5 st totalt. offentligt på den här sidan. svaren kan man tolka på olika sätt, därför kan det vara en person son agerar som domare. ställer gärna upp på den posten helt utan förutfattad mening . äger en del kunskap om människan.
Man skickar en bild ex, föreställande ett hus. Sedan får var o en antingen anonymt via e-mail eller offentligt säga vad man ser eller upplever utav objektet. Man kan använda fantasin om inte annars går. Ingen dömer om det skulle bli helt fel.
man sammanställer alla svaren o korar en som faller bort. Låt säga att man är 10 i början.
det hela behöver inte vara så allvarligt men endå seriöst.
frågorna ska vara lätta att förstå.
Mvh Janne
jag kan väl vara med.. men som sagt har jag svårt att "se" saker som görs över internet elr tv…
#11 Jag håller med där.. Hade jag fått hem fotot hade det kunnat gå. Men jag vill hellre ha foto på en person istället för hus ;)
Det finns tydligen så många olika inriktingar på önskemål att det inte går att genomföra.