Kattungar
Hej hade en dröm som var sann för 16 år sedan..Jag bodde i småland då med min man,,vi var så nykära..jag vart gravid..Vi hyrde ett hus vid en å som mynnade ut i havet,,så vackert..Havet och en kyrka var min utsikt från sovrummet..Jättestor tomt med en gammal lada som var fallfärdig med loft..Vi skaffade en katt genom djurens vänner..hon tyckte inte om människor och var mer el mindre förvildad..Men hon trivdes hos oss..Ingen av oss hemma märkte direkt att hon väntade bebisar..men när jag låg på bb 5 mil hemifrån så ringde min man och sa att hon måste ha fött kattungar för det syntes att hon hade blivid diad..Han försökte följa efter henne för hon hade gömt bebisarna..men icke..Den natten på bb drömde jag att hon hade gömt ungarna i den gamla ladan..under en stege som gick upp till loftet..och även under plankorna i golvet..Det första jag gjorde då jag kom hem efter 1 vecka var ju självfallet att gå in i ladan..gubben och min ena dotter följde med..Alla ropade..men inge svar.Ni måste gå ut en stund sa jag..måste få vara ensam här inne..Så fort jag var ensam ropade jag å visslade på katterna och något liv..Då hördes ett febrilt jamande..Tro det eller ej..men min man grävde fram 6 st välskapta underbara små varelser under plankorna i golvet,,under stegen till loftet..Hur kan det komma sig..finns det någon form av förklaring? har undrat i alla år..
Intutionen, gumman!..puss på dig!
"Inom
en människa av ljus, finns det ljus...När
hon inte lyser, råder mörker." (Evangelium
enligt Thomas,
24)
/ Wingen
vågar inte riktigt tro på den juuuh
Men tack endå beauty *S*
Vissa har ju sanndrömmar har man hört och du hör tydligen till en som hade det…kanske var det den lilla kattens skyddsängel som gav dig vägbeskrivningen via en dröm…eller din egen guide, eftersom den visste att du var bekymmrad för ungarna….
det finns så mycket av det övernaturliga som man inte kan hitta svar till…bara tankar o teorier om vad det kan vara..
Tackar för att du dela med dig..
kram
Eija
Tack så jättemycket för att du tog din tid till mig.
Varma kramar /Susanne
Tack själv för din berättelse…alltid kul att läsa andras upplevelser o möten på olika vis med det övernaturliga….
kramen
Eija
Åhhh…så underbart :))) Du och katten båda på smällen/föder fick värsta kontakten….Absolut din intution, telepati eller liknande :)))
Kraaaaaaaam
Åhh du e ju sååå gooo Bybooooo *S*
Kramar ihjäl
#7 Duuuu e go
Kramar ännu hårdare *fniss*
Jo, glömde att fråga en grej i mitt PM till dig…öööh, eller hmm.skriver igen :))))
Du såg helt enkelt var hon gömt kattungarna genom drömmen, det kan vara så att katten har tänkt på dig, och du har fått hennes tankar till dig. Era energier möttes just då, kanske för att ni båda hade smått ju..
ni hade något gemensamt.
U R us