Ängla-dröm?
Inatt hade jag mysko drömmar.
Drömde att jag hade träff med vad jag tror var änglar.
Dom visade mig olika dimensioner, 9st tror jag och alla hade olika färger.
Dom sade till mig att jag måste höja mig till nästa dimension och det hade att göra med att jag måste släppa allt gammalt som stör min fortsatta personliga utveckling.
Dom "strålade mig" med en massa starka ljusa färger och så tog dom fram två färger åt mig, som skulle vara personliga och läkande för mig. Det jättevackra färger. Två stycken färger ska jag använda mig utav. Och det var sån härlig upplevelse!
Dom föreslog att jag skulle använda dom färgerna i min inredning, så skulle det hjälpa mig i min utveckling.
Sedan blev jag helt plötsligt spådd av en gammal "häxa". Dom tittade mig i vänster hand och sade:
-Oj oj oj, vad det ser mörkt ut bakom dig. Mycket jobbigheter som du fått kämpa med.
Men framtiden ser ljus ut.
Du kommer att ha mera mjölk i kylen än du behöver. (hehe, lät komiskt)
Det var en härlig dröm, men underlig. Jag brukar inte ofta ha såna här drömmar, men jag tror absolut att dom har en mening för mitt liv.

åååååååååååå vad vackert
massor av kramar massor av kärlek till dej du är så underbar så fantastisk
önskar en sprudlande fortsatt trevlig härlig possetiv dag
Har med haft såna drömar. Fast inte med färger. Men har fått healing. Himla gott. 
#1 åh tack :-) Härligt positiv du också. kram
#2 Jag vet inte om jag haft en sådan här dröm förut med änglar och färger, men härligt var det.
Jag vet att det finns nivåer/dimensioner av olika slag, men hur många?
Har dom färger?
Nån som kan berätta mer för mig om änglar om dimensioner och nivåer?
Vilken härlig dröm - sug i dig den:-)=)) , tack för du delar med dig!
jo 9 nivåer är vida känt. och änglar är ju fina ha med sig
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Någon som drömt att de fått healing i en dröm?
#6 Jag hade en gång en "dröm" där jag fick någon form av healing. Men jag upplevde att jag var vaken och att magentafärgat ljus strålade in i tre av mina chackran. Förmodligen var jag i ett stadium mellan sömn och vakenhet.
#0 Vilken underbar dröm! Jag kan inte så mycket om änglar så jag kan tyvärr inte dela med mig av sådan kunskap. Men jag har själv haft "ängladrömmar" under intensiva utvecklingsperioder. Det är härliga drömmar som lämnar en fylld av energi och glädje.
Det går att hitta en hel del om man googlar på änglar. Jag har för mig att olika ärkeänglar står för olika "arbetsområden" och färger.
Ha det så gott!!