Vad tror ni om ....
…. att saker kan materialiseras?
Om att saker kan försvinna i tomma intet, och sen (ibland) återkomma, kanske på samma plats??
Kan detta fenomen knytas till personen, eller är det andevärlden som är på lekhumör??
Om detta har jag en klar uppfattning, vad tror ni?
Berätta nu ….

Jag tror att ibland kan det vara andevärlden som vill påkalla ens uppmärksamhet av olika orsaker.
Sen kan det kanske vara "naturandar" som spelar en ett spratt och busar med en, eller vill ha lite extra uppmärksamhet de med.
Jag tror det är andevärlden som är på bushumör ibland.
Ibland försvinner det saker som sedan kommer tillbaka på exakta platsen som innan.
Tror andevärlden vill visa sej på det sättet. Ungefär som att: "Här är jag. Jag finns."
Men detta är bara vad jag tror om det hela. 

Jag tror att det är någon i andevärlden som leker…=)
DA
Jag tror att det är jag själv som påverkar. "Ser inte skogen för alla träden"..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag tror som ni, att de är lekfulla …. Med mig tycks de ha extra roligt! Speciellt sista månaden. Två saker har försvunnit, och återkommit efter en vecka.
De sitter väl och skrattar och har kul. Kul att kunna vara till Glädje!!

Hoppas att det inte var viktiga saker som försvinner..=)
DA
Hittills inget viktigt …. Eb röd tvättsvamp, en 180kr bussbiljett, en sax, och ett poröst skydd till laptopen ….
Men de kommer alltid tillbaka …..

När det inte är viktiga saker kan det va ganska kul, fast förbryllande innan man kommer på att det kan vara lite bus på gång. :)

Håller med…=)
DA
Märkligast var det med bussremsan som kostade 180kr.
Den försvann 1a Maj ur min plånbok, för att sen återkomma 8e Maj, mellan min kompis Maria och mig. Vi två hörde en kraftig duns, och sen låg den remsan mellan oss ….
Vi fick verkligen något att prata om …. Ta bara det att den kom fram med en kraftig duns … den som är gjord av papper, och väger bara några få gram ….
Tro mig, det är väldigt vanligt i mitt hus att saker försvinner och återkommer och jag är säker på att det är Oskar (min ande) som leker lite! ;)
#11 hur vet du vad din ande heter ? ^^ coolt x)
Läckert med Oscar!
Kul att du har kontakt med honom. Jag har "tant Olga" här ibland.
När hon levde var hon en vänlig och kul tant, som var tokig i kaffe ….
#12 Han har berättat. :)
#13 Härligt att du har kontakt med Olga också! :D Oskar var väldigt mån om sitt hus och var en lugn och trevlig människa.
Jo, Olga är en kul tant! Tre personer, oberoende av varandra, har pratat om en "tant Olga". En gång fick jag ett meddelande, som jag inte förstod direkt.
Sen räknade jag ut att hennes son var illa ute …. Han var sjuk, så det var inte svårt att ana …. Mycket riktigt! Han hade just fått en hjärtinfarkt!
#15 Gud vad häftigt att ha sån stark kontakt! :O Själv har jag mest stängt av när det blir för mycket, men hoppas att jag får veta om nån är illa ute! :)
Jo, det var en märklig händelse …
Brandlarmet fick "fnatt" och jag räknade ut vad det handlade om …
Allt stämde! Min mor som är gift med den sjuke mannen, ringde till vårdhemmet, efter att jag ringt henne, och frågade hur det var med hennes man.
Sjuksyrrorna, som just hittat den gamle mannen livlös på golvet fattade nada, hur mor min visste om alltihop …
Den gamle mannen kom till sans efter ett dygn, och sa, "Stefan - Jo, jag kunde väl ge mig sjutton på det …"
#17 Oj! :O Imponerande! :D
Moder´n gubbe och jag har alltid uppskattat varandra ….
En vänlig gammal man ….
Tackar nr 18