Prins Daniels tal:-)))
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Bäääääääää
fantastiskt!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

För oss som inte såg detta:-)))
Han var otroligt duktig och lugn, bättre än sin svärfar.
Inge fel på kungen:-))) Han e dyslextiker som jag
Jag tycker det var så fint.. o de verka komma från hans hjärta..
O jag håller med Tatsu. Den manen kan hålla tal…
Hans Majistät är ju bara för go…Han är ingen man som kan hålla tal..Men han kämpar på.. -Enligt mig…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Det var ett helt fantastiskt tal - Hela bröllopet var fantastiskt! Tårarna rann.. Har sett talet + själva vigseln säkert 10 ggr nu och jag bölar lika mycket varje gång! 
Jag tycker om det han berättade om Viktorias 30 brev. Det säger något om henne som person. Över huvud taget gav han en fin bild av personen bakom prinsessan; vem hon egentligen är.

Ja en Kungafamilj att vara stålt över
Jag satt bänkad hela dagen. Det var ett mycket vackert bröllop. Såg koncerten kvällen innan, och då kom tårarna mot slutet.
De är så fina Victoria och Daniel. Deras kärlek finns som en strålande aura kring dessa tu.
Jag satt också och titta hela dagen Detta kan man kalla äkta kärlek tårarna bara rann på mig!
Allting är möjligt
Kunde inte låta bli köpa CD men musiken ifrån brölloppet i dag - den med Börn Chifs och Agnes
Kanon bra!
Du menar den här - vackrare än så här kan det inte bli 
11 Japp

Det var så fint precis som ett sagobröllop
Jag ska inte racka ner på hela det här med kungligheter, men vill bara dela med mig av en sak. Hade en vän som gifte sig förra året, och deras inbjudan bestod av en dvd där de plagierat Viktoria och Daniels "tal till nationen" (det fattade dock inte jag eftersom jag inte hört/sett det) - i slutet trappades det upp med lite trancemusik och "Hjälp oss att göra vårt bröllop mindre stelt än denna inbjudan". Haha. De skickade även en inbjudan till kronprinsessan och hennes blivande (nuvarande) make men fick inget svar.
Min vän är f.ö. positiv till det där med kungligheter och tycker det är fint/trevligt/kul.
_No way! Yes way!