Besök
Jag har sett en man här hemma hos oss, har sett honom i ögonvrån, har sett när han går från sovrum till ett annat rum, har märkt att han har stått och iaktagit mig när jag lagat mat tex.
Han är i samma längd som min sambo så ibland har jag trott att det varit han, men vid vissa tillfällen så har han sovit eller inte varit där.
Nu var det ändå ett tag sedan jag "såg" honom och glad är jag för det sålklart, det känns ju sådär när det händer.
Jag tror faktist att han bara passerar igenom våran lägenhet, för han finns ju inte här hela tiden.
Kan de göra så, bara passera igenom ?
Jag ser också vad som jag uppfattar vara en man. Har sett honom både i vår förra lägenhet och i den nya. Han ser ut som en mörk skugga.
Ja precis, nu var det jätte längesen jag märkte av honom och skönt är det =)
Det är vanligt att man just ser andar, om man ser dem, som något som dyker upp sådär i ögonvrån. Och sen när man försöker titta ordentligt så är de borta. Det är en grej man kan öva upp, att se med "mjuka ögon", alltså att inte stirra hårt på en punkt. Det gör att man för ett vidare synfält och förutom att det ökar chanserna att se andar är det praktiskt om man t.ex. kör bil. Visst är det möjligt att det bara är någon som har vägen förbi genom er lägenhet, men nästa gång du ser honom kan du ju säga högt att du ser honom och fråga om han har något budskap.
Ahhh det ska jag göra
Ska även se om jag kan se honom med "mjuka ögon".