Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 2729 ggr
valden
0

Vad kan detta vara?

Hej.

Har haft en tuff period under en tid och har då upplevt lite märkliga saker.

När jag varit känslomässig och ledsen har jag samtidigt sett båda ljusa och mörka "skepnader" i min lägenhet.

Jag har bara sett dessa i ögonvrån och bara svävat förbi någon som vart med om något liknande?

Vänligen.

Callibus
0

Jag brukar höra hur någon går bredvid mig…  har precis flyttat hit. ibland ser jag även mörka människoskeppnader och även katter. Katterna kan bero på att den förra ägaren hade en massa katter som försvann och dog.

InaIna78
0

När man är ledsen eller ur balans på något sätt, räcker ibland med att bara vara slutkörd och trött, då är man mer öppen för att se och känna av den andra sidan eller vad man nu ska kalla den.

De ljusa skepnaderna (och kanske även de mörka) kan vara andeväsen eller goda, trygga energier som visar sig och finns där när du har det jobbigt, på något sätt kanske de hjälper dig att finna mod och tröst…

Jag tycker absolut inte du ska vara rädd för dem iallafall.

Hoppas att du mår bättre snart och att du finner din glädje tillbaka!

/Ina

Mads
0

Det kan vara dina guider och skyddsänglar som visar att de finns hos dig.

Kram M

Amor Vincit Omnia

[mia-38]
0

Hej.

Säger som Mads att det kan nog vara din guide eller skyddsängel.

Själv har jag min guide efter mej ganska ofta. Har alltid en svart skugga efter mej…även på jobbet…*L*

Så jag tror inte du behöver vara rädd. De ser till dej och skyddar dej.

Kram

Mads
0

För min del är kvinnan vitare i skepnad och mannen mer mörk Glad, mina guider dvs !

Jag har en vacker yngre kvinna och en äldre man vad jag vet än så länge.

Kram

Amor Vincit Omnia

[mia-38]
0

Precis Mads. Jag har en man efter mej. Och den skuggan är mörk…*L*

Mads
0

# 6 Eller hur kan man se skillnad Glad Tror kanske att de medvetet visar sig så just bara för att vi ska kunna veta. :-)

Amor Vincit Omnia

valden
0

Tack för alla svarGlad