Healing
Hej.
Kan jag be om att få healing till min dotter?
Hon är 6 år. Är hon för liten?
Hon har SÅÅ ont i sitt öra och alvedonen hjälper bara lite och vårdcentralen säger bara att vi ska vänta.
DA
DA

DarkAngel.
Stackars liten :(
Är ingen healer…..än. Men jag är utbildad i örter och jag rekomenderar dig att testa gult lökomslag på örat. Skala gul lök och hacka den, räcker med 1/4 lök, lägg den hackade löken i en tunn duk knyt ihop och håll mot örat el. vira fast den runt huvudet. Byt ut 1 ggr dag.
Själv droppade jag vitlöks olja i örat när jag hade öron inflammation, men det ska man vara försiktig med, vitlöksolja är en mycket stark olja och kan ge frätskador om det är illa. Men det fungerade bra på mig.
Hoppas du får den hjälp du behöver och att din dotter frisknar till, det kommer hon att göra.
Ljus till henne och dig.
Vänligen L
Enligt (det som förut kallades) kvacksalverilagen är det bara legitimerad sjukvårdspersonal som får behandla barn under åtta år. Detta kan faktiskt vara värt att notera - och denna artikel kan också ha ett visst läsvärde.
Men jag hoppas din dotter kryar på sig! Ta med henne till vårdcentralen snart om det inte blir bättre.

Hej.
Tack för receptet. Ska testa.
Är redo att testa allt..=)
Har själv provat med vitlök men jag tyckte det gjorde ont så jag vill inte göra det på henne.
DA
DA

#2 du har rätt.
Men det finns läkare som rekomenderar detta med lök, barnläkare. Har sett det på Fråga Doktorn till och med, vilket känns betryggande.
Ge din dotter nässpry. Det lindrar trycket i örat.
Ring barnmedecinO begär en tid…Hon skall ju inte behöva ha så ont…
Hoppas att det löser sig…
Lena.P är jag i verkliga livet.