Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1505 ggr
Lovethe
0

Symbolism

Har intresserat mig för symbolism ett tag, ser det lite som ett "mindgame". Idag såg jag för första gången en korp, eller rättare sagt två korpar på en gång,det var en häftig upplevelse. Det sägs att de är ett dåligt omen, men någon som vet vad de egentligen symboliserar?

[Mastre]
0

Här är några möjliga betydelser, och jag måste säga att de låter både spännande och positiva:

-Det ligger magi i luften, och något speciellt är på väg att hända.

-Lägg märke till drömmar och visioner, särskilt klara och mäktiga sådana, eftersom de indikerar förutsägelser.

-Var noggrann med dina intentioner, för vilka de än är kommer de att förverkligas.

-Du håller gradvis på att förvandlas till en mer säker, kraftfull och andligt baserad person, som kommer att framträda alltmer ju mer du släpper taget om ditt gamla jag.

-Du kommer att observera alltfler synkronistiska händelser över de följande dagarna, så lägg bara märke till dem, uppskatta dem och försök inte analysera dem.

(Hämtat från Steven Farmers "Animal spirit guides")

Lovethe
0

wow, det lät spännande! Kan tillägga att jag innan och efter jag såg dom hade en speciell känsla av just magi :)

känner att flera av dessa saker beskriver lite av vad jag går igenom just nu.

Att lära sig tolka symboler öppnar upp en ny värld.fascinerande.

Tack för svar!

[Mastre]
0

#2 Fascinerande är ordet! Det händer så mycket omkring oss som kan tolkas om vi bara lägger märke till (och förstår) symbolerna.