Orakelkorten...
… ropar på mig uppe på hyllan nu. *ler*
Tydligen så ska jag dra lite kort igen. Om du vill ha ett kort draget för dig så skriv här eller pm:a.
/sweethoney
Amor vincit omnia
Åh!! jag vill jättegärna ha ett kort draget för mig!
Och det är helt OK att skriva här i tråden, eller om du hellre vill kan du skicka PM! Det gör du som känns bäst för dig!
Spännande! 

Dra gärna för mig. Det kan bli spännande! Jag har också orakelkort och de säger en hel del.
Hälsningar Anna

Dra gärna för mig. Det kan bli spännande! Jag har också orakelkort och de säger en hel del.
Hälsningar Anna

Då ska vi se Hyacinta. 
När jag satt och blandade leken så föll ett kort ut. Det är ditt kort, och det är "True".
Du har funderat på något en längre tid, huruvida det är sant eller inte. Känslan jag får är inte helt positiv - alltså det känns inte odelat positivt att det är sant. MEN det kommer positivt ut ur det hela. Förstår du hur jag menar?
Jag får också känslan av att det är en rätt personlig/privat fråga du har funderat på. Så jag skriver inte mer här. Om du vill - pm:a gärna!
Kram!
/sweethoney
Amor vincit omnia

Dra gärna ett för mig också.

# 2-3
Jahaja, då var det mollgan72s tur. 
Återigen föll kortet ur leken vid blandningen. Ditt kort är "simplicity".
Du ska inte krångla till saker och ting så mycket. Lägg ditt fokus på det som verkligen betyder något och skippa resten. Kanske behöver du ut i naturen och jorda lite? Andas, känn dofter, se skönheten i det enkla, känn…. Du vill lite för mycket tror jag. Stanna upp lite mer. Får tryck över bröstet och det blir tungt att andas. Är du stressad?
Kram,
sweethoney
Amor vincit omnia

Du får gärna dra ett för mig med 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

#5 Hildur
Ditt kort är "Light".
Du bör fokusera mer på att se ljuset inom dig själv. Du har massor med goda egenskaper, som du bör släppa fram lite mer. Backa ochså lite i din misstänksamhet mot andra och försök att se det ljusa inom dem också. Våga söka mer och djupare i dig själv. Det är en vacker själ som står där!
Kram,
sweethoney
Amor vincit omnia
Hejsan,
Du får gärna dra ett kort åt mig. 
Spännande.
Jag är glad. Är du?
Åh dra gärna ett kort för mig! 
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua

#7 Hoppfull
Ditt kort vände upp sig själv, och det är ett mycket vacket och kraftfullt kort med budskapet "very soon".
Det känns som att det har med din andliga utveckling att göra. Kortet är mycket positivt och starkt, på väg upp, om du förstår hur jag menar?
Jag får inte till mig mer än känslan av kraft, glädje och att du måste ha tålamod ett litet tag till……. 
Hoppas att det har mening för dig!
Kram,
sweethoney
Amor vincit omnia

Tack Sweethoney, det var mitt i prick det !
Nu ska jag gå ut i solen och stråla ikapp med den.
Kram Hildur

Jag drar för Howliten och Anna-Helga nu, sen är det STOPP för ett tag.
Tar en del energi att hålla på med detta……. *ler*
Amor vincit omnia

#9 Howliten
Ditt kort är "Happy surprise".
Ett ljuvligt kort (önskar jag kunde visa det), med en liten tös och en enhörning.
En glad överraskning kommer din väg och jag får känslan av att barnasinnet har med det hela att göra. Detta är inget stort som kommer utan mer på känslomässig nivå. Litet men betydelsefullt för dig.
Kram
sweethoney
Amor vincit omnia
Tack sweethoney… jag fyller år i morgon så det blir nog happy surprise och det gillar jag. Det är de små gesterna som ibland ger den största lyckan.
Kram på dej
Sanne
Jag är glad. Är du?

#11 Åh Tack, det hade en större mening än du kan ana!
Tålamod är inte min bästa gren…
men jag är mitt i en process och går alldeles riktigt och väntar 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Ja tack, dra ett för mig också är du snäll!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
#13 Ta mig sen när du orkar, ingen panik! :) Kram!
Medarbetare på Chihuahua

#10 Anna-Helga
Jahaja, ännu ett kort som hoppade ur leken av sig själv. *ler*
Ditt kort är "Water".
Du skulle nog må bra av att ta lite bättre hand om dig själv och tänka lite mer på vad du stoppar i dig. Jag får ont i kroppen när jag sitter här och skriver, och det är någon som är orolig för dig, men du viftar bort det litegrann. (hoppas du förstår mig…)
Att dricka ordentligt med vatten är renande för kroppen och efter en lång mörk vinter kan vitaminförrådet vara lågt i kroppen. Försök få i dig mer färsk frukt och grönsaker. Slopa lite kaffe och drick mer vatten. 
Hm, känns lite svamligt och flummigt det här……..
Hoppas att det har någon som helst betydelse för dig!
Kram
sweethoney
Amor vincit omnia
#19 Tack! Jag vet!
Ska skärpa mig!
Medarbetare på Chihuahua
Du får jättegärna dra ett kort för mig med :)
Du får väldigt gärna dra ett kort för mig =)
Åh snälla snälla jag skulle jättegärna vilja att du drog ett kort för mig också!
Du får skriva här om du vill, tack på förhand.

Tack! Blev så full i skratt när jag läste att du hade tolkat kortet så. Det stämmer verkligen! Jag krånglar till det mesta och är stressad. Kanske inte så mycket nu iofs eftersom jag är sjukskriven, men tryck över bröstet har jag.
Tack än en gång för att du tog dig tid!
Kram Anna
Jag e gärna med
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
O Jag med…..

jag med när du har tid,ork o lust
tack på förhand.

Förstår att det är många som vill att du ska dra kort för dem, så gör det i lugn och ro. Då du har tid, ork och energi får du gärna dra ett kort åt mig.
Tack på förhand!
Mvh/Bunn
Vill gärna att du drar ett kort för mig när det passar för dig!
Kram Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Snälla, dra ett kort åt mig! Jag skulle onekligen behöva höra vad du "ser"…..
dra gärna ett kort för mig oxå när du får tid/vill.

Du får gärna dra ett för mig med.

Kul att se att ni vill få kort dragna. Det är nyttigt att få träna på er, och det var ju ett tag sen jag gjorde det. De som står med i tråden fram tills nu kommer jag att dra för i morgon, i kväll är jag för trött. *ler*
Kram
Amor vincit omnia
#33 Tack, vi väntar tålamodigt tills du har tid, lust och ork 

Du får gärna dra kort för mig också när du känner att du har lust och ork.
Kram Ingela

Nu så mina vänner….. Nu kör jag igång! 
Amor vincit omnia

=) Ser framemot ditt svar, sweethoney

Liwa, kortet som kom till dig var "Water". Det känns som om du har en viss oro i själen och oro för någon i din närmaste omgivning. Ett barn?
Du behöver ta mer hand om dig själv, finna dig själv i dig själv. Förstår du hur jag menar?
Hm, känns luddigt och konstigt det här….. Får inte fram så mycket mer…… 
Kram
sweethoney
Amor vincit omnia
Tack så mycket.
Jag är lite frånvarande i mig själv just nu och känner själv att jag behöver hitta tillbaka lite.
Barnen är jag ju alltid orolig över så visst det stämmer ju.

Puppan
Kortet som kom till dig är "Pets" *ler* Det är ett rart kort med en vänlig enhörning och en liten söt hund. Känslan jag får är att du gillar djur, kanske mer än du gillar människor. (vem gör väl inte det ibland?)
Har du funderat på att engagera dig i någon organisation för djurrätt eller djurhjälp? Gör det i så fall! *ler*
Kram
sweethoney
Amor vincit omnia
Jag skulle bli jätteglad om du känner att du orkar dra ett kort för mig

Mysan59
Oh, det kort som vände upp sig för dig är "Light". En underbar gyllene enhörning, full av kraft och visdom.
När jag sitter här nu och ska skriva till dig överväldigas jag nästan en så uppgiven känsla. Tårarna samlas i ögonvrån och jag kan knappt andas. Så först av allt vill jag skicka en STOOOOR KRAM!! 
Och så vill jag säga: Hey vännen, så illa är det inte! *ler*
Du min vän, ska tro på dig själv, se allt det du kan och är. Det finns ett starkt ljus inom dig, släpp fram det och låt det skina. Din själ lyser av kraft och visdom, om du bara lyssnar till den….. Sen hittar du vägen, det är jag övertygad om!
Kram
sweethoney
Amor vincit omnia

Jane
*ler* Två kort hoppade ut till dig.
Det första är ett kort med en stark känsla av serenity, med en gammal enhörning som står mitt i en forsande å. Budskapet är "Definitely yes". Min känsla är att du har tvivlat lite på ett beslut du har tagit. Men gör inte det. Du står kvar, som enhörningen, mitt i den strida strömmen. 
Det andra kortet som hoppade fram var "exercise".
Och visst mår vi alla bra av att röra på oss lite mer……?
"Sjasa ut na att gå i skogen" skulle jag visst vidarebefodra till dig med ett skratt. Är du lite trög att få ut utanför dörren ibland? 
Kram
sweethoney
Amor vincit omnia
Hihi vad du är duktig!!
Medarbetare på Chihuahua
sweethoney! Men jösses vad det stämde! Otroligt! Just det där med uppgivenheten, tårarna och att jag knappt kunde andas…
Tack tack så jättemycket för detta och för kramen och dom underbara tröstande orden en stor varm kram till dig också!

44 ha ha ha tack så mycket
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Lite lustigt måste jag säga…
Är med på Facebook och där kan man ju fråga spåkulan och div. "spådamer". Det är ju inga riktiga personer som spår utan bara…. hur säger man… mekaniskt. Hur som helst, så fick jag dessa ord till mig idag:
There's no point getting upset about something you have no control over. Instead, lighten up and try to see the funny side of life - in general, things are not nearly as bad as they seem.
Påminner ganska mycket om det Orakelkortet sa. Ville bara visa… 

Soulwings
Jahaja, två kort igen…… *ler*
Till dig fick jag korten "Grandparent" och "Believe in yourself!"
Du ska inte tappa tron på dig själv. Du har stöd av en manlig äldre släkting, en morfar eller en farfar. Jag vet inte men det känns som att han är på andra sidan, och har varma minnen av dig som liten tös. Du ska ta tillbaka tron du hade på dig själv som barn. Den lilla tösen sitter där inne och vill komma ut och leka igen! Det är ju vårm gå ut och hoppa i en vattenpöl eller något lika tokigt!! Känn friheten när du gör det och minns känslan från när du var liten.
Det är inte helt odelat lätt och glatt, om du förstår hur jag menar. Du behöver gråta med. Släppa ut det som sitter som en kork, ivägen för den där glada lilla flickan. Tro på henne i dig själv så ska du se att allt går bra!
Kram!
sweethoney
Amor vincit omnia
#48 Visst är det lustigt…
Min väninnas döda pojkvän kommunicerade med mig via datorn, med budskap som var menat för henne… Han kastade upp en annons i ansiktet på mig som visade sig vara torpet hon skulle hyra, så jag visade henne annonsen och det är det bästa som hänt i hennes liv på länge, detta lilla torp… Så visst kan man få budskap på det viset… 
Medarbetare på Chihuahua

Sandra1977
Du fick kortet "Healer".
Håller du på med healing? Eller är du nyfiken på att prova? Gör det, i så fall!
Skulle tro att du har fått höra att du har varma lugna händer. Jobbar du inom vården? Åldringsvården?
Kram
sweethoney
Amor vincit omnia
#50 Ja det kan man nog. För visst var det lite konstigt att sweethoney fick det kortet och sen kom nästan samma ord på fb?!
Ibland blir man väldigt förvånad över saker och ting.

#52 Haha vilken underbar tid som väntar dig när du kommer få det ena beviset efter det andra!
Kram!
Medarbetare på Chihuahua

SWEETHONEY:nej jag sysslar inte med healing,men är däremot väldigt medial o har utvecklat mer av mina förmågor på väldigt kort tid..alltså inte gått kurs utan upptäckt själv…
jag har ständigt iskalla händer o jobbar som grävmaskinist. men jag kanske skulle prova på det där med healing..
tack snälla du!

Bunn
Hm…. två kort än en gång…… *ler*
Till dig kom korten "Curiosity" och "Creative".
Har du funderat på att göra något kreativt, något nytt som du inte har provat på förut? Smycken och smide ….. silversmide kanske? Följ din nyfikna ådra, det kommer att ge dig så mycket igen!
Kram,
sweethoney
Amor vincit omnia

Tack!
Jag har länge funderat på att ta tag i och utveckla min andliga "förmåga", min syster håller på att utbilda sig till silversmed :)
Kan det ha varit det?

Indiania
Ditt kort är "Laughter".
Du gräver kanske ner dig litegrann just nu. Du behöver ett gott skratt för att komma tillbaka "på banan" igen!
Se en rolig film eller gå ut och krama ett träd vettja! 
Vill du veta en kul sak? när jag sitter här vid datorn och skriver så lyssnar jag på musik. Jag har ett stort musikbibliotek som det kommer slumpmässigt valda låtar ur. När jag började skriva till dig började samtidigt en låt som heter "Allegria"! 
Det betyder glädje…….. Tala om att få stora vinkar här! *skrattar*
Kram
sweethoney
Amor vincit omnia

fidelina
Fidelina, du fick kortet "Share". Du har en gåva som du ska dela med dig av. Håll inte inne det, utan öppna dig och ge. Du sprider mycket glädje då och det är bra.
Jag ser en scen, och hör ordet sjunga……
Håller du på med sång? Eller är det så att du vill men inte vågar? Våga i så fall!
Kram
sweethoney
Amor vincit omnia

casandra70
Kortet "Change" kom upp. Ett starkt kort med en stolt enhörning som kommer från en mörk allé och ut genom en marmorport.
Du ska känna dig som den enhörningen, stark och stolt som har lyckats rida ut stormen. Det värsta är förbi och det blir bara bättre nu. Med tålamod och fokus framåt, mot målet, så kommer du dit!
Lämna det mörka bakom dig och se framåt!
Kram
sweethoney
Amor vincit omnia

Red Lady
Ditt kort är "Simplicity".
Skala bort allt det onödiga och ha känslan i fokus. Det behövs inga extra grejor för att nå fram, de kan snarare hindra. Ta dig tiden att känna och lyssna, så kommer du att både se och höra igen.
Jag skulle skicka en kram också, så här kommer den: *kram* 
kram,
sweethoney
Amor vincit omnia
#57 Tack sweethoney! Du slog verkligen huvudet på spiken.
Jag har känt ett tag att jag behöver mera glädje i mitt liv, jag behövde verkligen bli påmind om detta.
Vad det gäller musiken sitter jag just nu med ett stort leende på läpparna
Du är otroligt duktig!
Kram Indiania

Sådär, dags för paus…..
Återkommer efter lunch och då är det magi-cat's tur (som jag visst helt hade missat - förlåt!)
#56 Bunn- ja, visst kan det ha varit din systers silversmide jag "såg".
#52 Ja du, mysan59, ibland så behöver vi få höra saker ett par gånger för att ta till oss budskapet. *ler*
#54 sandra - helt klart dags att närma dig healingen då….. *ler*
Amor vincit omnia

Tack Indiania! 
Om du vill få ett gott skratt kan jag låna ut min historieberättande son till dig? Han är en outsinlig källa av "bellman-historier"…… (så jag börjar bli trött i öronen nu) 
KRam
sweethoney
Amor vincit omnia

magi-cat
"Very soon". Det är det kort som vände upp sig till dig. Du hoppas på en förändring, kanske utanför din egen påverkansram. Vändpunkten kommer, inte riktigt än, men snart. Ge inte upp, håll ut! Det är värt det 100 gånger om. Ingen idé att vara arg längre, du slösar bara på en massa energi.
Kram
sweethoney
Amor vincit omnia
Tack så mycket Sweethoney!!!
Haha ja det var ju alldeles på pricken. Ja, jag älskar verkligen djur! Jag har oxå funderat på att engagera mig i någon djurrättsorganisation.
Kanske jag ska slå slag i saken dårå =)
Tack å kram!!

eva-lina
Jahaja, du fick kortet "Happy surprise". 
Du kommer att få en glad överraskning, men kanske inte från det håll du väntat dig, eller som du trodde att den skulle se ut. Se det stora i det lilla……..
Kram
sweethoney
Amor vincit omnia

janing
Hm… spännande! *ler*
När jag satt och blandade leken för dig började jag känna mig orolig, nästan med lite hjärtklappning. Vanligtvis brukar korten hoppa upp av sig själva, men för ditt kort så skulle jag visst dela på leken. Så har jag aldrig gjort förut….*ler*
Men ditt kort är "Relax - everything's okay".
Du behöver inte oroa dig, allt är som det ska och allt blir bra. Det kan kännas oroligt och osäkert "på vägen", men du behöver inte oroa dig - allt är som det ska. Det känns som om du väntar på någon form av svar och du är rädd för vad det kan vara. Hjärtklappningen kommer tillbaka, det känns som om du har stressat upp dig riktigt rejält. Det behöver du inte. Slappna av - allt är ok!
Kram
sweethoney
Amor vincit omnia
Du får gärna dra ett kort för mig! Aldrig fått ett orakelkort förut. Ska bli kul att se om dom stämmer! 

solvinge
Ditt kort är "Practice".
Du får öva på, inte tappa sugen och säga: "Jag kan inte". Bli lite envis och öva vidare!! Utan övning blir man inte bättre, så enkelt är det. Du har anlag för att ge upp lite för lätt, speciellt om det är lite motigt. Du lägger dig hellre då och säger uppgivet" det är ingen idé". Sluta med det! *ler*
Säg "det ver då själva f*n….. det ska gå!" istället och kämpa på!!
Hejja hejja! 
Kram
sweethoney
Amor vincit omnia

Tack snälla sweethoney!
Det var skönt att höra. Jag känns väldigt stressad, men det är ändå bättre idag då jag fick hjälp av helt underbara vänner inne på healingsajten.
Kram Ingela

Totemo, du blir sista för idag! *ler*
Ditt kort är "Let go of stress".
Du ska inte låta dig påverkas av andras stress. Gå åt sidan och andas ut lite i stället för att bli irriterad och fräsig. Det kan vara svårt att inte dras med in i andra människors stressbeteende, men försök att skärma av det för din egen skull. Du får vända spiralen.
Jag blir lite yr när jag sitter här och skriver till dig…. Är du väldigt arg för något? Något som har legat och "pyrt" ett tag? Få ett avslut på det och gå vidare. Det är du som bestämmer i hur det ska bli.
kram
sweethoney
Amor vincit omnia
#59 Tack! ganska pricksäkert! Jodå jag visste redan inom mig att jag når dit jag önskar,även om jag gärna skulle vilja att allt sker mycket snabbare:-)vädur som jag är
kramis.
# 73
Det är det som är det fina med Barnum-uttalanden. Detär så vaga och allmänt hålla att de automatiskt blir pricksäkra, oavsett vem du är.

Påståendet passar precis lika bra in på mig.
Jag kan också titta på i stort sätt vartenda påstående i denna tråd och känna att det passar bra in på mig.
Har fått sånt förut, men förundrar ändå när det händer. Så… nu ska jag sluta förstöra tråden, sorry

tack så mycket för att du tog dig tid sweethoney!! Jag ska fundera på budskapet, det kanske visar sig så småningom!
Kram!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Så bra att i stort sett allt det jag skrivit passar in på dig…. Då kanske det större syftet med dessa kortdragningar var att förmedla ett budskap till dig? Vilket det budskapet i så fall är? Ja, det vet nog bara du själv…… *ler*
Sen kan det ju också vara så att ett allmänt hållet påstående eller formulering kan ha en djupare betydelse och innebörd för mottagaren i dess privatliv, som varken du eller jag eller någon annan vet om. Kanske får det mottagaren att tänka till, att reflektera, kring sig själv eller sin situation. Genom reflektion (bland annat) utvecklas vi framåt som människor.
/sweethoney
Amor vincit omnia

#75 mysan, du förstör inte tråden alls det! 
kramen!!
Amor vincit omnia
# 77
Allt som får en att reflektera är naturligtvis av godo. Men just dessa typer av påståenden är ju alltid väldigt allmänt hållna, och passar in på nästan alla.

Jag såg ett program på TV nyligen där man gjorde ett experiment. Man bad ett stort antal studenter att skriva ned sitt födelsedatum och en mening som beskrev dem själva.
Utifrån det ställde man sedan ett "Horoskop" och delade ut till var och en av eleverna. Eleverna fick sedan läsa sitt egna, personliga horoskop och ta ställning till hur bra det passade in. En kraftigt övervägande majoritet svarade BRA eller MYCKET BRA.
Det roliga med det hela? Det hade naturligtvis alla fått exakt samma horoskop.
Det är det som är det fina med barnum-uttalanden. Håll dem positiva och väldigt allmäna så kommer folk tro att de handlar om just dem. (Trots att det passar precis lika bra in på i stort sätt vem som helst).

# 72 Tack så mycket. ^^ Intressant.
Jag är nog den mest opåverkbara personen på jorden när det kommer till stress. Dock är ett flertal människor runt mig fruktandsvärt stressade just den här perioden då det är mycket som ska planeras och utföras inom kort tid på jobbet.
Jag själv som sagt känner ingen stress, och gör det YTTERST sällan.
Arg har jag varit.. jag tror 1 gång på 3-4 år.
Är inte arg på någon, har ingen som helst ilska inom mig, så jag gör dig nog yr av andra anledningar.
Däremot lite småfrustrerad kanske då en person jag spenderat dagen med är rätt enerverande i sitt sätt. Men långt ifrån arg.
Tack så mycket för att du tog dig tid att lägga ett kort åt mig!
Var mycket intressant!
Kram från T.O! 
#79: Ja eftersom du ändå håller på och förstör tråden så hjälper jag dig med det då, fast jag egentligen inte vill.
Det sweethoney kände, var PRECIS den känslan jag hade, visserligen igår, men inte lika stark idag, men ändå.
sweethoney skrev bla.:
"När jag sitter här nu och ska skriva till dig överväldigas jag nästan en så uppgiven känsla. Tårarna samlas i ögonvrån och jag kan knappt andas."
EXAKT så mådde jag igår! HUR skulle det kunna passa in på vem som helst?
Chansning? Javisst kan det vara det, men JAG tror på det och låt mig för jösse namn få göra det! Oavsett om det var slump eller nåt annat, så var orden jag fick till mig av hela kortet, så tröstande och ni skeptiker brukar ju säga att ni lägger er i för ni gillar inte när folk blir blåsta på pengar eller mår dåligt.
I detta fall förlorade jag inga pengar och mådde inte dåligt, utan mår tvärtom mycket bättre efter sweethoneys ord.
Så varför måste du in här nu och tjafsa?
#78 Tack och kram till dig med! 
# 79
Jag beskrev på ett enkelt och korrekt sätt faktan om barnum-uttalandens natur. Om du anser att det är att "tjafsa" och "förstöra tråden" får det stå för dig.
Jag tycker bara fenomenet är intressant, och kom i fred. 
# 83
Men angående hennes påstående: det verkar som det har skett i ett pm? För att kunna utröna någon sanning om det då skulle man ju behöva se till hela mejlväxlingen i sin helhet.
Samma sak här. Mitt kort gick såpass in på det personliga planet att vi fortsatte med PM. Flera st dessutom och det hon fick fram hade verkligen inte passat in på vem som helst, det garanterar jag!!
#82 Nej inget pm, svaret till mig finns längre upp och hon visste ingenting om hur jag mådde. Vi har inte pm:at över huvud taget.
Du kan se i #23 och #43 vad som utspelades mellan oss första gången. Sen svarade jag att det stämde och vi har inte fortsatt prata om det varken här i tråden och via pm.
Men visst… det kan vara slumpen, jag vet inte, men jag tror på det som jag fick till mig. Fick ungefär samma ord till mig på ett helt annat ställe, lustigt nog och just idag. Och där var det heller ingen som visste nåt om hur jag mådde.
# 84
Sorry, det om pm var inte till dig. 
Hoppas du fortsätter Sweethoney, att dra orakelkort. För då skulle jag gärna vilja att du drar för mig.
Tack och kram.
#85 OK… säkert jag som hade för bråttom som vanligt… 
# 87
Nej då, det var jag som var slarvig med att förtydliga vem jag skrev till. Helt mitt fel. 

#86 jodå, jag kommer att fortsätta dra kort, men inte mer just nu. 
Livet är fyllt av andra saker också, och det tar en del energi att sitta med korten. Men nästa gång de kommer fram så ska jag dra för dig.
#82 Vet du, jag tycker också att det är intressant med allmängiltigheten i barnumuttaladets natur. Likväl som jag finner en massa andra saker, tankar och teorier intressanta och väl värda att diskutera. Så funderar jag på vem du syftar på med "henne" i #82. Är det jag? Då undrar jag vilken sanningshalt du skulle kunna utröna genom att ta del av mail-växlingen? Sanning i förhållande till vadå? Och vad gör dig till utmätare av sanning i detta fallet? *nyfiken* 
Amor vincit omnia
# 91
Klart det var dig jag syftade på. 
När man tar ett påstående som "När jag sitter här nu och ska skriva till dig överväldigas jag nästan en så uppgiven känsla. Tårarna samlas i ögonvrån och jag kan knappt andas."
…så blir det bara väldigt lösrykt. Jag vet ju inte alls vad ni talat om tidigare. Så för att få en helhetsbild så skulle man behöva se till hela mailväxlingen.

Aha….. Då förstår jag hur du syftade. 
Nu är det så att det inte har förekommit någon mail-växling i det fallet. Jag skrev helt enkelt ner det jag kände och upplevde precis där och då. Inget annat. Vi hade alltså inte alls talat om något tidigare, vilket också nämns längre upp i tråden.
Så det är inget påstående jag har gjort, utan en återberättelse av min upplevelse. Helhetsbilden i just det fallet kan du se här i tråden. I de fall jag har valt att svara i pm så har jag gjort det med respekt för personers integritet.
Amor vincit omnia

äsh, jag menar ju att hänvisa till inlägg #92 i inlägg #93…….. 
Amor vincit omnia
# 93
Jag blandade helt enkelt ihop vad två användare skrev. Ber om ursäkt. 

Det är lugnt, lätt hänt…….
Amor vincit omnia
Japp, för JAG och sweethoney har som sagt INTE haft nån pm kontakt öht.
Jag skrev att jag ville få ett kort draget, hon drar och får den där känslan och jag bara känner… What! HUR kunde hon känna/veta hur jag mår?!
Läskigt… men helt sant 

Japp, jag är jätteläskig!!! *skrattar*

Amor vincit omnia
åhh vill du dra ett kort för mig med? Det hade varit spännande 
ojdå ser att du hållt på en hel del o dra kort, förstår om du inte orkar mer, men det hade varit jättekul och snällt av dig! :)
Varmt tack Sweethoney, det var precis det jag behövde höra, det är precis sån jag är.
Snälla kan du dra ett kort för mig ?
Kram
Om du fortfarande har ork, så snälla dra ett kort till mig :):)
Skulle bli otroligt glad om du vill dra ett kort för mig med när du har ork/lust!
Tusen tack!
# 58 Tack Sweethoney! Jag vet inte om jag kommer att sjunga, men jag kommer att stå inför folk snart. :-D
Tack!
hej. lust att dra ett kort för mig?
Hej
Om du har tid och ork får du gärna dra ett kort för mig också.
Och det är OK att svara här på forumet.
Du får jättegärna dra ett kort för mig också när andan faller på.
Det är helt okey att svara på forumet.
Ha det så gott!!
Du får gärna dra ett till mig!
Jag skulle uppskatta om du pm:a :)
Kram!

En till som blir glad om du orkar dra ett kort, ingen brodska :)
Vad generöst av dig att erbjuda dig till oss.
Gärna ett PM men inget måste.