Presentation Anna-Helga
Tänkte att det kan vara på sin plats att ni får lära känna mig lite mer eftersom jag blivit Medarbetare på sajten!Jag är född 1973 och har flyttat runt lite i mitt liv. Men största delen har jag levt i Västmanland och nu känns det som jag kommer stanna här. Men vem vet?
Älskar djur i nästan alla former! Har 2 hästar, sköldpadda, katter, och en hund. Har haft massor av olika djur genom åren, kan och vill inte vara utan djur. Ett hem utan djur är bara ett hus…
Jag bor i ett härligt hus på landet i Västmanland med min man och våra fyra barn. Det är fantastiskt att få leva som vi gör! På landet i lugn och ro fast ändå nära till stan och allt man behöver.
Jag arbetar som vårdare för vuxna personer med autism och Asperger i ett gruppboende. Det är ett fantastiskt jobb som jag trivs väldigt bra med! Oerhört lärorikt och omväxlande! Det är en förmån att få arbeta i dessa människors hem!
Lyssnar gärna på hårdrock och punk, både gammalt och nytt…
Intresserad och facsinerad av andevärlden och allt som hör detta till! Går en studiecirkel i Köping sedan i våras för att utveckla min medialitet! Och det är fantastiskt, en ny värld som öppnas!
Fråga om det är något ni undrar!
Kram Anna
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Hej!
Där är du
Gillar också punk.
Kul att höra så mycket om dig! Härligt liv du verkar leva med familj, djur och arbete. Lycka till
Vad härligt det låter, många djur, många barn och livet på landet… Min dröm…
Kram från Hyacinta - Gift med en pälsdjursallergiker, enbarnsmor och bor i samhälle… men nöjd ändå! 
Underbart anna-Helga! Lycka till.
kram
Hej, kul med en till som hör på hårdrock och punk och som även bejakar den här sidan av livet. Jag trodde rätt länge att jag var något specialfall, haha, men jag märker att det blir fler och fler som "erkänner" :)
Hoppas du kommer på träffen, vore kul att få prata lite musik vid sidan av allt annat vi ska hinna med då!
Kul med presentation - härligt liv om vi tar bort punken
hårdrock går ann om det är balader eller Metallica!
du blir nog en bra moderator tror jag!!!!
Vänligen Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Halloj….Kul att du med gillar sån musik A-H.

Massa hårdrockare och punkare, coolt!
Tack alla för era goa kommentarer! 
Medarbetare på Chihuahua
Jag hoppas att du tar emot ett välkommen även från ett reggaefreak 
Eller ett välkommen från en som gillar stillsam musik… typ meditationsmusik… 
Kramis
Haha Maggan och Rickard, ni rockar ju ändå vet ni! 

Medarbetare på Chihuahua
Och här kommer ett Välkommen från en allsmakare i musik
( ja, utom opera då)
Fantastiska nya regler, bugar o bockar
Keep up the good woork!
Kram Jane
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Tack Jane för stöd, det behövs!
Vi försöker hålla energierna igång! 
Medarbetare på Chihuahua
om jag nu får vifta med pekfingret i luften - jag saknar en regel… det borde vara förbjudet att öppet (eller underförstått med hintar) anklaga namngivna medium som bluffare och "charlataner" (gud vad jag inte gillar det uttrycket) och då menar jag inte bara medium som befolkar denna sajt utan alla! Enligt Svensk rättspraksis så är man oskyldig fram till skuld är bevisad i laga ordning - så man ska inte som medium behöva löpa gatlopp här.
Om det redan finns i de nya reglerna ber jag om ursäkt - det var mycket text att plöja igenom och jag kan ha missat det.
#17 Eftersom vi lyder under Sveriges Rikes Lagar här och förtal är förbjudet, borde detta vara synnerligen glasklart egentligen. Dessutom finns fler punkter som beskriver att man inte får förtala, kränka, ägna sig åt personpåhopp o.s.v. Jag tror det ska vara tillräckligt. Dessutom går det bra att PMa om man känner sig påhoppad, så kan vi vidta åtgärder.
Kram!
Medarbetare på Chihuahua
tack då är jag nöjd 
Så om någon påstår sig kunna något eller ha någon slags förmåga så får detta inte ifrågasättas?
Bryt inte mot reglerna nu utan starta en ny tråd om du vill diskutera detta.
Tack, då har jag fått svar på min fråga.
jag upprepar - se #21
Jag upprepar också: Tack, jag har fått svar på min fråga.
Och det här är min presentationstråd. 
Medarbetare på Chihuahua