Presentation Anna-Helga
Tänkte att det kan vara på sin plats att ni får lära känna mig lite mer eftersom jag blivit Medarbetare på sajten!Jag är född 1973 och har flyttat runt lite i mitt liv. Men största delen har jag levt i Västmanland och nu känns det som jag kommer stanna här. Men vem vet?
Älskar djur i nästan alla former! Har 2 hästar, sköldpadda, katter, och en hund. Har haft massor av olika djur genom åren, kan och vill inte vara utan djur. Ett hem utan djur är bara ett hus…
Jag bor i ett härligt hus på landet i Västmanland med min man och våra fyra barn. Det är fantastiskt att få leva som vi gör! På landet i lugn och ro fast ändå nära till stan och allt man behöver.
Jag arbetar som vårdare för vuxna personer med autism och Asperger i ett gruppboende. Det är ett fantastiskt jobb som jag trivs väldigt bra med! Oerhört lärorikt och omväxlande! Det är en förmån att få arbeta i dessa människors hem!
Lyssnar gärna på hårdrock och punk, både gammalt och nytt…
Intresserad och facsinerad av andevärlden och allt som hör detta till! Går en studiecirkel i Köping sedan i våras för att utveckla min medialitet! Och det är fantastiskt, en ny värld som öppnas!
Fråga om det är något ni undrar!
Kram Anna
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua
Hej!
Där är du
Gillar också punk.
Kul att höra så mycket om dig! Härligt liv du verkar leva med familj, djur och arbete. Lycka till
Vad härligt det låter, många djur, många barn och livet på landet… Min dröm…
Kram från Hyacinta - Gift med en pälsdjursallergiker, enbarnsmor och bor i samhälle… men nöjd ändå! 
Underbart anna-Helga! Lycka till.
kram
Hej, kul med en till som hör på hårdrock och punk och som även bejakar den här sidan av livet. Jag trodde rätt länge att jag var något specialfall, haha, men jag märker att det blir fler och fler som "erkänner" :)
Hoppas du kommer på träffen, vore kul att få prata lite musik vid sidan av allt annat vi ska hinna med då!