Medium i Stockholm
Skulle vilja komma i kontakt med ett seriöst medium i stockholmstrakten, gärna någon som andra har bra erfarenheter av… och helst ska det inte kosta så mycket…
puutt….
kan tillägga att jag inte vill göra ngn telefonsittning…
om ingen här är intresserad kanske någon kan tipsa om ngn annan sajt där man kan hitta någon?

Sök på Google, du kan söka medium + stockholm så får du fram flera.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag har provat det, men det känns lite… ja jag vet inte. Jag vill kunna läsa rekomendationer ;)
Jeanette heter hon. En sittning kostar 600 kr och är ungefär en timma. Jag går hos henne och rekommenderar henne varmt!
Lycka till! :)
medium??
I så fall är hon riktigt billig, lägre än så tror jag inte att du kan få i timpris.
#6 vad menar du?
#7 Ja hon är rätt billig men utmärkt på det hon gör! Bara för att hon kostar lite mindre betyder inte det att hon är sämre. Samma sak med dyra medium. behöver inte alls betyda att det är bättre för att de kostar mer!
#8 jag menar vad e medium för något??
Ett medium är en människa som har kontakt med andevärlden. Googla på det, det finns hur mycket som helst att läsa om det!
#9 Jag håller absolut med!! Förstår inte riktigt varför vissa tar så mycket betalt ärligt talat…
#9 Jag håller också med, mitt inlägg var bara ämnat som en vägledning att priset var helt ok och att den som ursprungligen ställde frågan inte skulle jaga ett lägre pris, hoppas att jag inte uttryckte mig för luddigt :)
#13 jag tycker ändå det är ganska dyrt faktiskt. Varför måste man ta flera hundra? Är det så ansträngande? OBS jag säger inte att det INTE är ansträngande, jag har ingen aning, det är därför jag undrar.

Endel jobbar ju med att vara medium på heltid och som egenföretagare så blir också priset högre för du måste betala ca50-70% av summan du tjänar in i skatter, hyra, material, egenavgifter , socialaavgifter, egen a-akassa m.m. kvar får du då kanske 200kr i handen som du ska leva på och betala din egna lön med + alla dina privata utgifter. Staten TAR mycket från dig som egen företagare.
Kul va! Där av får du också betala för det. Mediet måste ju kunna försörja sig och sin ev. familj.
#11 okej, orkar inte googla på de XD ville bara veta vad de var XD