ÄNTLIGEN!!!
Hej!
I somras var jag på en medial utvecklingskurs i Kalmar då jag känt att jag var nyfiken på det hela… Och tänk så mpnga svar man fick!!! Den där tjejen jag har sett i mitt rum varje natt innan jag somnat hemma hos mamma… men aldrig blivit rädd för, och ibland trott att jag inbillat mig… Min andliga guide!! Vem visste att man hade en sån?? Jag är alltså ganska grön på detta… eller inte, har nog alltid vetat saker utan att veta hur osv. Men jag har ju inte fattat att det var så!!!
Sedan kursen har jag blivit mer medveten om saker som händer runt om mig och hela kontakten med andevärlden liksom knackar på, mer och mer. Och vilka problem jag har haft att hitta kurser!! Oftast ligger de så långt iväg och är mitt i veckorna att jag inte har en chans att ta mig dit eftersom jag måste jobba på dagarna!! Min dröm är att en dag kunna jobba med det här, så om någon vet någon kurs eller någon som kan tänka sig att bli mentor för en Skånetjej från Kristianstad på 22 år, skulle jag VERKLIGEN uppskatta det!
Nu känns det ändå som om det lossnat lite, just idag har jag hittat en hel del sidor och länkar och skickat en massa mail, så jag hoppas på svar… Men som sagt alla tips/erbjudanden är välkomna =0)
*Puh* Skönt att fi skriva av sig lite! Tack för att ni lyssnar!!!
Kram//Caroline
Finns kurser i Hbg, för bla Anders Åkesson. På helger. Nästa är i maj. Kolla på hans hemsida.