Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 3435 ggr
zayla
0

Yrsel ?

Jag har för mig att jag har läst någonstans, men behöver er hjälp. Kan det hända, om man har mediala förmågor men har inte verktyg/vill för mycket, att kunna använda detta. Att man råkar omedvetet vara öppen, så att man tar emot en del energier omedvetet. Att man får yrsel av detta inkommande energier hela tiden?

Mycket tacksam för hjälp!

[outgrundlig]
0

Jag får yrsel såsom du och jag blir det när jag känner av yttre saker.

chik
0

Yrsel. om du känner dig påverkad så försök o tag på något på huvudet..Mössa eller något liknande..Bara en tanke..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[mia-38]
0

Jag får med yrsel. Ganska ofta. Undrade varför tills en av mina arbetspolare berättade att jag tog in energier från andra.
Yrslen kan bara komma helt plötsligt och varar en liten stund. Man står där och svajar.

[grinda]
0

Känner jag igen - man e en energimässig upplockare helt enkeltFlört Det gäller att dra in auran och jorda sig men det är jag så slarvig med.

Neiah
0

Får rätt så ofta yrsel. När som helst i stort sett, har åkt in i väggen många gånger för att inte ramla x]

Rysningar kan hända att jag får före/efter ''yrsel anfallet''.

[GunillaR]
0

Jag får yrsel om jag är trött och har överansträngt mig. Som # 5 skriver har jag också gått in i väggen några gånger.

Kanske det är så att när man blir trött så öppnar man sig mera och därför virvlar energiströmmarna kännbart. Jag brukar lösa det hela med att vila mig både kroppsligt och känslomässigt någon dag samtidigt som jag jordar mig.