Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 3049 ggr
[marion69]
1

Två varelser

Nu har det hänt igen, för tredje gången. Det är väldigt underligt tycker jag…

Första gången hade jag gått och lagt mig rätt tidigt i mitt sovrum, och mina barn var i vardagsrummet och kollade på tv.

Jag började vakna runt 23.00 och hörde två kvinnliga röster som sade:

-Hon vaknar nu, så vi måste gå. Jag kände även av två energier i hallen utanför mitt sovrum och hörde lite tissel och tassel.

Jag tänkte.. är det barnen som hittat på nåt som dom inte vill att jag ska veta, så jag gick upp och kollade…

En låg i bäddsoffan och sov och den andra låg i soffan och sov! Ingen av dom var vaken…

Vem var det jag hörde då?

Sedan hände det igen ett par veckor senare, men då var jag ensam hemma.

Nu senast hemma hos mig, natten till igår, när jag låg i soffan. Klockan var väl runt 06.00.

Jag började vakna till.. .och hörde röster som pratade om mig.(Kunde inte urskilja exakt vad dom sa)

Jag kände att det var samma två kvinnliga energier som alla andra gånger.

Men så fort jag vaknat till så är dom borta!

Vilka är dom? Och vad vill dom mig?

Dom känns väldigt snälla och måna om mig, precis som om dom kommer för att titta till mig eller nåt.

Är det någon som får till sig något när jag berättar detta?

Jag har aldrig sett dom, bara hört dom.. typ röster, fotsteg och energi.

Jag är så klart väldigt nyfiken på vilka dom kan vara…

[marion69]
0

putt

[Myy2000]
0

Jag får känslan av att du känt åtminstone den ena av kvinnorna. Jag tror att de är systrar. Sedan ser jag ett äppelträd. Jag tror att det kan vara en "granntant", som du brukade vara hos ibland som barn. Som fortfarande känner omsorg om dig och vill att du ska ha det bra. Söta tanterGlad

[marion69]
0

Tack för svar :)  Jag var faktiskt mycket hos olika tanter som barn. Mina föräldrar drev ett äldreboende med olika lägenheter och servicehus.

Hmm jag måste fundera bakåt lite.

[Myy2000]
0

Aha!! Det var därför ett ålderdomshem dök upp först… Jag rör ihop tolkningarna ibland. Men känslan av att de bryr sig om dig, var stark och klar. Jag ser två spensligt byggda damer med kort vågigt gråvitt hår.

[marion69]
0

Häftigt att du fick upp det :) Det var så många tanter där, så jag vet inte riktigt vilken det skulle vara och jag var så liten då att jag minns dåligt också.

Men däremot så brukar jag ofta också drömma om en äldre dam med vitt/grå hår. Jag är liksom i andevärlden då med henne och jag sitter och pratar med henne. Hon är rätt smal, med kofta, kjol och har fint uppsatt hår, lite vågigt hår.

Men henne känner jag inte igen från tidigare i detta liv. Det kanske är min andliga guide?

[marion69]
0

"Jag får känslan av att du känt åtminstone den ena av kvinnorna. Jag tror att de är systrar."

Jag känner också att det är den ena kvinnan som är mer nära mig på nåt sätt och den andra lite mer i bakgrunden, som om jag inte riktigt känner henne. Det är också den första kvinnan som pratar om mig för den andra kvinnan.

[Myy2000]
0

Hmm… Jag tror att kvinnan är någon som din mamma hjälpt/tagit hand om, och som du träffat när du var liten. Nu tittar hon till dig, för att återgälda vänligheten, som din vägledare och beskyddare.

Hon hälsar att du ska vara lite försiktigare med hett vatten så du inte bränner dig när du kokar pasta.Flört

Men det är nog allt som jag får till mig.

Ha det så gott!!

[marion69]
0

Tack för svar Glad

Pasta kokar jag inte så ofta, men jag ska vara försiktig.

Däremot har jag bränt mig på händerna säkert 3 ggr nu när jag grillat i ugnen. Fått fula ärr nu.