Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: redskaptarotpendelkristaller
Läst 3271 ggr
whiteshark
0

Tolka spådom

Hej

Jag var och spåde mig för ett tag sedan och får inte rätt i tolkningen.

Det är så att jag tjejen lömnade mig genom att hon hittade en flört på semestern men vet att det finns band mellan oss fortfarande efter 5 månader.

När jag var och spåde mig så skulle jag träffa en hjärter dam som skulle övergå till ruter dam sedan å nämdes andra tjejer som jag inte fattade om det var denna dam eller någon annan.

Sedan så sas det att jag hade tjejen omkring mig men att det inte var den som jag skulle ha för resten av livet utan en av dom som jag träffar nu och jag träffar båda mina X men har känslor för den som övergav mig sist.

Det sades att hon inte vet vad hon vill och inte kan se klart just nu och inte är vaken och att det finns karma mellan oss och att det är oavslutat kapitel och att vi ska ses igen men att just nu är det fel tid. vi var ihopp i mer än 7 år

ÄR det någon som kan tolka det bättre eller se hur jag ska göra.

Har svårt att gå viddare då jag känner att det finns starka band mellan mig och mitt X men att hon vill fly till något som inte finns och inte ser att vi hör ihopp.

siberlina
0

ta  det lite  lungt              så   kommer  allt   falla    på plats ganska   snart ,men du    måste   coola  ner dig  lite

whiteshark
0

jo det är lätt att säga Skrattande

Free-spirit-minded
0

Hon kanske bara behöver en paus.

Anna-Helga
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag drar ett kort för dig med magiska meddelanden från Älvorna.

Älvorna säger att du ska undersöka saken. Du behöver mer information om saker och ting innan du kan ta ett beslut om hur du ska gå vidare. Förhasta dig inte utan tänk och känn efter noggrannt. Och kanske det viktigaste av allt, ta dig tid till att lyssna på din magkänsla, din intuition… Den finns där och bara väntar på att utvecklas! Ta tag i den biten så ska du se att allt annat också faller på plats!

Kram och lycka till!

whiteshark
0

Tackar.

Information om vad hon säger sig tycka och drömmer om vet jag och där är inte jag med just nu men ser på henne att on inte är ärlig utan drömmer sig bort till ett liv som inte kommer att finnas eller bli av med den manen som hon tönker på.

Min magkänsla och intuition säger att hon fortfarande har känslor kvar men inte vågar lita på mig och att hon inte vill se att vi hör ihopp.

Men man kan inte gå och vänta på någon hur länge som helst, det tar på krafterna och min energi.

Vill inte ge upp men kan inte kämpa hur mycket som helst i motvind.

Vet vad meningen med detta är samt att jag var med om en svår olycka precis innan hon lämnade mig.

siberlina
0

hur gammal   är  hon?

whiteshark
0

36 år och har barn som inte är mina men har tagit hand om dom.

Anna-Helga
0

#5 Jag tror att det handlar om att ta reda på mer om vad syftet för din egen del är, varför är du här? Vad har du för uppgift. Om det sedan är hon eller Kajsa Kavat eller vem det är du ska dela livet med, det kommer sedan liksom. Så börja med dig själv och sök svaren, meditera och utveckla din intuition och sådana sidor, så kommer svaren till dig efterhand… Att du ska leva resten av ditt liv med dig själv, det vet du ju redan, så börja med att ta tag i den relationen och se till att du trivs… Flört

whiteshark
0

Vet vad jag vill och vad sysfter är med detta för egen del.

Vet att det var för att jag skulle förändras och öppna upp mig.

Var inte långt ifrån att dö i början på året sedna så hände allt fort.

Sant att man ska dleva med sig själv resten av livet :-)

Men magkänslan säger att vi inte är klara och att hon inte ser det klart vilket jag även har blivet spåd om, men fattar inte det med hjärter dam som blir en ruter.

Free-spirit-minded
0

Kanske betyder att ni inte är färdiga med varandra men att ni kommer att  fortsätta som vänner som ju också är en viktig relation.

Neutralis
0

Ett tips: Gå vidare i livet och på din resa. När du har gjort färdigt med ditt liv med exet, så kommer du väldigt väl märka vad hon vill och om hon vill.

Fungerar hon som många andra kvinnfolk, så drar hon sig närmare när du tappar intresset… om hon nu har känslor kvar.