Onsdag..buss!!
Lite för att bli glad o pigg.
Ett gott skratt gör människan gott.
Har du något som är roligt.
Bild.vits, ja vad tycker du är kul..
Berätta visa..
En furir fick syn på en grupp soldater som marscherade över en bro med en strid älv under. - Hallå där, skrek han. Ni kan inte gå på bron, den antas vara sprängd av fienden! - Det gör ingenting, vrålade en av bassarna tillbaka. Vi antas ta oss simmande över.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det var trevligt. att ingen behöver piggas upp.Käns bra..
Hej Chik'an! Jodå, jag behövde piggas upp! Tack för många skratt! :)
Tyvärr är jag en urusel historieberättare så jag kan inte roa andra med så'nt.. Annars hade jag självklart försökt att lägga in nå't att skratta åt. Jag är bäst på att skratta åt och med mig själv… ;)
Jag tror nog att det finns många som behöver piggas upp här och lätta på sina tunga energier (vi går ju och släpar på så'nt lite till mans). Då är det skönt att det finns så'na som du, som vill sätta fart på de glada energierna!
Jag gillar förresten roliga klipp av djur, på YouTube t ex (så länge de är djurvänliga förstås)…
Tack för att du sänder ut sol och skratt till oss andra!
Kram!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

God natt 
:) Go'Natt allihop!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Hej!
Jävulen kom upp till Sankte Per och begärde politisk asyl Sankte Per frågade varför? jo stalin har kommit till h-vetet / Himlen
Lilla Per och Lisa var ute och lekte, när plötsligt Per blev kissnödig och ställde sig upp för att kissa. Lisa tittade undrande….
- Kissar du genom en slang?
- Ja, man kan kissa igenom vad som helst nu för tiden, min mamma kissar genom en gammal pälsmössa
En barnförbjuden…
Drängen på gården hade fått ett getingstick på självaste snoppen, och bonden rådde honom att hålla den i ett glas surmjölk för att få ner svullnaden. När drängen stod där med apparaten i glaset och kände sig pinsam råkade pigan komma in i köket och gjorde stora ögon.
"Vad är det med dig?" frågade drängen irriterat. "Har du aldrig sett en sådan förr?"
"Jodå" sa pigan. "Jag har sett flera stycken, men det är första gången jag sett hur man laddar dem."
Nisse ringer till sjukkassan för att sjukanmäla sig.
-Vad har du för sjukdom? frågar de
- Jag mår illa, ont i magen och diarré.
- Okej, jag ska genast skicka över papper till dig!
-Nej, nej det behövs inte, jag har nog en 3-4 rullar kvar!
---------------------------------------------------------------------------------
Pappa jag har hört att människor blir till stoft när de dör men vad menas egentligen med stoft?
-Ja det är ungefär som damm.
-Åh hjälp…då är det någon som dött under min säng……
#8 hahahahaa…..
#9 Hahaha…så gulligt ändå
.En ensam bonde tog en skogspromenad, när han plötsligt mötte en god fe ! Fen lovade att han skulle få tre önskningar, men det fanns ett stort "men"; allt han önskade sig skulle hans elaka granne få dubbelt upp av!
- Då vill jag ha en privat vinkällare, som är full av goda viner!
- Ja visst - men din granne kommer att få en dubbelt så stor vinkällare!
- Och så vill jag att en sexig ung blondin blir kär i mig och flyttar hem till mig!
- Ja visst - men TVÅ sexiga blondiner kommer att flytta hem till din granne!
- Och för det tredje, kära fru fe… gör så att jag kommer att bli impotent vartannat dygn